Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #1 Del Skrevet 15. oktober 2013 I løpet av de siste ukene har forumet endret seg fra et sted med til tidet høy temperatur og mye å bli engasjert i til et kjedelig, kose-moseforum. Sidene er i ferd med å miste sin karakter og brukerene forsvinner. Å rydde i det værste er greit, men slik det modereres nå er forumet i ferd med å dø. Anonymous poster hash: 8ed40...4a0 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144088689-forumet-har-blitt-kjedelig/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne Victoria Skrevet 15. oktober 2013 #2 Del Skrevet 15. oktober 2013 I løpet av de siste ukene har forumet endret seg fra et sted med til tidet høy temperatur og mye å bli engasjert i til et kjedelig, kose-moseforum. Sidene er i ferd med å miste sin karakter og brukerene forsvinner. Å rydde i det værste er greit, men slik det modereres nå er forumet i ferd med å dø. Anonymous poster hash: 8ed40...4a0 Hei! Vi har laget noen regler og utøver skjønn i forhold til dette. Det skal være høyt under taket her Tråder med temperatur er supert, men ren utskjelling og stygge kallenavn etc, er noe vi er nødt til å ta tak i. Om du konkret kan finne tråder der du reagerer på modereringen er det lettere for meg å skjønne hva du mener? Så skal jeg se på det Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144088689-forumet-har-blitt-kjedelig/#findComment-145767567 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #3 Del Skrevet 15. oktober 2013 I løpet av de siste ukene har forumet endret seg fra et sted med til tidet høy temperatur og mye å bli engasjert i til et kjedelig, kose-moseforum. Sidene er i ferd med å miste sin karakter og brukerene forsvinner. Å rydde i det værste er greit, men slik det modereres nå er forumet i ferd med å dø. Anonymous poster hash: 8ed40...4a0 Hei! Vi har laget noen regler og utøver skjønn i forhold til dette. Det skal være høyt under taket her Tråder med temperatur er supert, men ren utskjelling og stygge kallenavn etc, er noe vi er nødt til å ta tak i. Om du konkret kan finne tråder der du reagerer på modereringen er det lettere for meg å skjønne hva du mener? Så skal jeg se på det Jeg har ikke konkrete tråder å vise til. Jeg ser jo ikke hva som har blitt slettet, men jeg ser at endringene har ført til at forumet har blitt kjedligere og at det virker som om det er færre folk som skriver her. Om det faktisk er tilfelle eller bare et inntrykk jeg har kan dere sikkert sjekke i deres egen statestikk. Tidligere lå jo antall innloggede og antall meldinger siste døgn eller noe sånt åpent, men det finner jeg ikke lengre. Jeg vet derfor ikke sikkert om jeg har rett, men det er intrykket jeg har. Anonymous poster hash: 8ed40...4a0 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144088689-forumet-har-blitt-kjedelig/#findComment-145767607 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne Victoria Skrevet 15. oktober 2013 #4 Del Skrevet 15. oktober 2013 I løpet av de siste ukene har forumet endret seg fra et sted med til tidet høy temperatur og mye å bli engasjert i til et kjedelig, kose-moseforum. Sidene er i ferd med å miste sin karakter og brukerene forsvinner. Å rydde i det værste er greit, men slik det modereres nå er forumet i ferd med å dø. Anonymous poster hash: 8ed40...4a0 Hei! Vi har laget noen regler og utøver skjønn i forhold til dette. Det skal være høyt under taket her Tråder med temperatur er supert, men ren utskjelling og stygge kallenavn etc, er noe vi er nødt til å ta tak i. Om du konkret kan finne tråder der du reagerer på modereringen er det lettere for meg å skjønne hva du mener? Så skal jeg se på det Jeg har ikke konkrete tråder å vise til. Jeg ser jo ikke hva som har blitt slettet, men jeg ser at endringene har ført til at forumet har blitt kjedligere og at det virker som om det er færre folk som skriver her. Om det faktisk er tilfelle eller bare et inntrykk jeg har kan dere sikkert sjekke i deres egen statestikk. Tidligere lå jo antall innloggede og antall meldinger siste døgn eller noe sånt åpent, men det finner jeg ikke lengre. Jeg vet derfor ikke sikkert om jeg har rett, men det er intrykket jeg har. Anonymous poster hash: 8ed40...4a0 Kan du ikke starte debatter om du føler det sånn? Vi vurderer alltid modereringen, men noen regler må man ha. Kom gjerne med forslag til forbedringer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144088689-forumet-har-blitt-kjedelig/#findComment-145767791 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #5 Del Skrevet 15. oktober 2013 Jeg må si meg enig i den. Har startet noen tråder, men alt blir slettet. Nei, jeg har ikke vært frekk eller ufin, men modereringen er helt på trynet! Virker som om folk ikke gidder å sette i gang skikkelige og utfordrende debatter fordi de ender uansett opp med å bli stengt eller moderert. Hvorfor bruke energi på noe som forsvinner uansett? Dib er blitt....G J E S P.... kjedelig! Ikke det, det er spennende nok å se bilder av andre sitt mensblod, lese om stelleveska til Herr Fotballfrue og tråd nummer tusen om hva man trenger til barnehagestart..... Anonymous poster hash: 7dd0d...57c Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144088689-forumet-har-blitt-kjedelig/#findComment-145768167 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #6 Del Skrevet 15. oktober 2013 Jeg må si meg enig i den. Har startet noen tråder, men alt blir slettet. Nei, jeg har ikke vært frekk eller ufin, men modereringen er helt på trynet!Virker som om folk ikke gidder å sette i gang skikkelige og utfordrende debatter fordi de ender uansett opp med å bli stengt eller moderert. Hvorfor bruke energi på noe som forsvinner uansett? Dib er blitt....G J E S P.... kjedelig! Ikke det, det er spennende nok å se bilder av andre sitt mensblod, lese om stelleveska til Herr Fotballfrue og tråd nummer tusen om hva man trenger til barnehagestart..... Anonymous poster hash: 7dd0d...57c Det er jo ikke noe som er blitt slettet som ikke er brutt mot reglene da. Jeg trur du bare klager for å klage jeg nå. Hva for slags tråd har du startet som ble slettet og ikke brøt med reglene da? Det må du jo kunne svare på. Hvis det du sier er riktig kan dem jo ta frem tråden din igjen uten problemer. Anonymous poster hash: 8b3cc...c18 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144088689-forumet-har-blitt-kjedelig/#findComment-145768305 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne Victoria Skrevet 15. oktober 2013 #7 Del Skrevet 15. oktober 2013 Jeg må si meg enig i den. Har startet noen tråder, men alt blir slettet. Nei, jeg har ikke vært frekk eller ufin, men modereringen er helt på trynet! Virker som om folk ikke gidder å sette i gang skikkelige og utfordrende debatter fordi de ender uansett opp med å bli stengt eller moderert. Hvorfor bruke energi på noe som forsvinner uansett? Dib er blitt....G J E S P.... kjedelig! Ikke det, det er spennende nok å se bilder av andre sitt mensblod, lese om stelleveska til Herr Fotballfrue og tråd nummer tusen om hva man trenger til barnehagestart..... Anonymous poster hash: 7dd0d...57c Vi diskuterer hele tiden forumreglene og tolkningen av disse. Har du forslag til forbedringer, kom gjerne med dem. Vi vil at det skal være takhøyde her, men det er det jo forskjellige meninger om hva innebærer. Ukvemsord og hets er ikke ok, men temperatur og heftig debatt er mer enn lov. Jeg oppfordrer deg til å starte en tråd om det du brenner inne med. Den er nok helt klart innenfor Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144088689-forumet-har-blitt-kjedelig/#findComment-145768544 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne Victoria Skrevet 15. oktober 2013 #8 Del Skrevet 15. oktober 2013 Jeg må si meg enig i den. Har startet noen tråder, men alt blir slettet. Nei, jeg har ikke vært frekk eller ufin, men modereringen er helt på trynet! Virker som om folk ikke gidder å sette i gang skikkelige og utfordrende debatter fordi de ender uansett opp med å bli stengt eller moderert. Hvorfor bruke energi på noe som forsvinner uansett? Dib er blitt....G J E S P.... kjedelig! Ikke det, det er spennende nok å se bilder av andre sitt mensblod, lese om stelleveska til Herr Fotballfrue og tråd nummer tusen om hva man trenger til barnehagestart..... Anonymous poster hash: 7dd0d...57c Hvilke tråder har du startet som har blitt slettet? Enklere om jeg har noe konkret å forholde meg til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144088689-forumet-har-blitt-kjedelig/#findComment-145768545 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå