Eliane Skrevet 15. oktober 2013 #1 Del Skrevet 15. oktober 2013 Tidliger kunne han sove til 8 uten problem, men nå derimot. Han er 11 mnd,vi har slutta med nattpupp. Til å begynne med våkna han 6,så nøyaktig 5.29 i over en uke.. Nå står det oftere 04.59 på klokka enn noe annet.. What to do?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moell5 Skrevet 15. oktober 2013 #2 Del Skrevet 15. oktober 2013 Her i huset er det ikke morgen før kl 6. Våkner hun før det, så får hun ligge i senga si å tulle i mørket. Var en periode her også, der hun ville opp i 5 tiden, jeg bare overså det så gikk det seg til. Gråter hun så stryker jeg selvfølgelig på henne til hun roer seg og sovner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBjella Skrevet 15. oktober 2013 #3 Del Skrevet 15. oktober 2013 Her i huset er det ikke morgen før kl 6. Våkner hun før det, så får hun ligge i senga si å tulle i mørket. Var en periode her også, der hun ville opp i 5 tiden, jeg bare overså det så gikk det seg til. Gråter hun så stryker jeg selvfølgelig på henne til hun roer seg og sovner. Funker som regel greit med førstemann. Men når du plutselig risikerer at et, to eller tre søsken blir vekket, så er det ikke like enkelt å overse det. Vi har hatt tidlig-morgen-fase med alle mine. Og det har gått seg til alle gangene. Noen ganger kan for mye søvn på dagen være årsaken, og man opplever bedring ved å kutte i antall dagdupper, evt korte ned. Noen sover lenger ved å legge tidligere. Men som regel tror jeg det er faser som går over av seg selv. Det beste er å akseptere at det er sånn, og sørge for å komme seg tidlig nok i seng til at man får den søvnen man bør ha. Bytte på å stå opp tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #4 Del Skrevet 16. oktober 2013 Velkommen til mitt liv (hører til på småtroll 1-2). Her våkner barnet mellom kvart på og kvart over 5 og sånn er det uansett hvor lenge hun sover på dagen, om hun sover på dagen, legges kl 18, legges, 19 eller legges 20.. Spiller ingen trille. Så her har jeg bare måttet innfinne meg med det. Det blir bedre hvis du bare innfinner deg i at du har en baby som liker å våkne tidlig, passer selv på å få nok søvn og får samboeren/mannen din til å ta noen morgener innimellom Anonymous poster hash: e2c28...98d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliane Skrevet 16. oktober 2013 Forfatter #5 Del Skrevet 16. oktober 2013 Ja, er så tidlig i seng at det er nesten flaut til tider... Legger han kl 19 +/- Er mye alene da samboer er sjømann,så er litt slitsomt når han er ute.. Han nekter å roe seg i senga, han er nok innstilt på at det er morgen. Prøvde i går,men det endte opp med at eldste også våknet. Får bare satse på at det går over snart. Godt de er så herlige sier jeg bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå