Gå til innhold

Hvor lang tid brukte dere?

**Cayenne**

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er 39 år, ca 2pp etter å ha fått igang el etter 20 år på pillen...

Var igang med ivf allerede fordi da jeg sjekket meg i forbindelse med pilleslutt, fikk jeg beskjed om at AMH var under 1 .. Men så klarte vi det naturlig gitt!!! Jeg tror dette med AMH ikke skal legges så vekt på forresten.

Har ei snuppe nå på 3 uker ;)

Masse lykke til hvis du prøver!!! :)

Har blitt gravid 6 ganger siden jeg var 35 (ble gravid siste gang 40 1/2, er nå 25 uker på vei). Har tatt mellom 0 og 6 mnd disse gangene, 3 mnd i snitt. Tre av graviditetene varte mel. 8 og 11 uker, de tre andre ble til to fine jenter, og denne gangen blir det en gutt. Har tydeligvis lett for å bli gravid (med sex to dager før eggløsning, en dag før og på eggløsningsdagen), men ikke like lett å få dem til å bli der inne. Problemet etter hvert som man har barn, er jo logistikken... Unger med spysyke og soveproblemer midt i produksjonstidene kan jo være et problem :-)

Annonse

Vi fikk det til etter 2 år, men det endte med ma i uke 11. Ullevåll sa jeg måtte tenke positivt i.o.m. at jeg hadde vært gravid . Og at kjangsene for og bli det igjen var til stede. Vi har et barn , så nå prøver jeg ihvertfall og slappe litt av i det . Får vi det til igjen blir det en bonus , og en god jul også . ;) Har adobtert et ortak " ingen ting er umulig,det umulige tar bare litt lengre tid "

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...