Gå til innhold

Hvor lang tid brukte dere?

**Cayenne**

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvor gamle dere er og hvor lang tid dere brukte på å bli gravide? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 39 år, ca 2pp etter å ha fått igang el etter 20 år på pillen...

Var igang med ivf allerede fordi da jeg sjekket meg i forbindelse med pilleslutt, fikk jeg beskjed om at AMH var under 1 .. Men så klarte vi det naturlig gitt!!! Jeg tror dette med AMH ikke skal legges så vekt på forresten.

Har ei snuppe nå på 3 uker ;)

Masse lykke til hvis du prøver!!! :)

Skrevet

Er min første (og blir vel eneste) forresten! :)

Skrevet

40 år og satt som et skudd på første forsøk :)

Anonymous poster hash: c522e...c07
Skrevet

Har blitt gravid 6 ganger siden jeg var 35 (ble gravid siste gang 40 1/2, er nå 25 uker på vei). Har tatt mellom 0 og 6 mnd disse gangene, 3 mnd i snitt. Tre av graviditetene varte mel. 8 og 11 uker, de tre andre ble til to fine jenter, og denne gangen blir det en gutt. Har tydeligvis lett for å bli gravid (med sex to dager før eggløsning, en dag før og på eggløsningsdagen), men ikke like lett å få dem til å bli der inne. Problemet etter hvert som man har barn, er jo logistikken... Unger med spysyke og soveproblemer midt i produksjonstidene kan jo være et problem :-)

Skrevet

26 og 30, 1PP.

Anonymous poster hash: 2eaf9...078
Skrevet

Er 35 og den/de satt på første.

Usikker på om jeg kvalifiserer til "moden alder", men ifg folk rundt meg (som ikke vet eller tror jeg skal ha barn) så er det laaaaaang på overtid... Man blir jo litt påvirka av sånne kommentarer...

Skrevet

Takk for svar! :) Noen som har fått det til etter lang tid?

Skrevet

Vi fikk det til etter 2 år, men det endte med ma i uke 11. Ullevåll sa jeg måtte tenke positivt i.o.m. at jeg hadde vært gravid . Og at kjangsene for og bli det igjen var til stede. Vi har et barn , så nå prøver jeg ihvertfall og slappe litt av i det . Får vi det til igjen blir det en bonus , og en god jul også . ;) Har adobtert et ortak " ingen ting er umulig,det umulige tar bare litt lengre tid "

• 4 uker senere...
Gjest Kransekakestanga
Skrevet

41 og spiren satt på første forsøk. Hadde sex en eneste gang den måneden :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...