mille260 Skrevet 14. oktober 2013 #1 Skrevet 14. oktober 2013 Hjelp. Har fått hemoroide. Tror det er det. Aldri hatt det før. . Klør å klør. En klump med endetarmen. . Fått time til legen i morgen. Gruer meg så til å si hvorfor jeg er der å til undersøkelsen. .hva gjør legen med hemoroider? tenk hvis det ikke er det? Iiiikk
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #3 Skrevet 15. oktober 2013 Legen gjør nok ingenting med det, før det blir alvorlig Du blir nok bare bedt om å kjøpe en salve på apoteket. Fikk en jeg og, når jeg var gravid, men gjorde ingenting med den. Anonymous poster hash: bcbd4...bfe
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #4 Skrevet 15. oktober 2013 Signerer svaret over her. Jeg fikk det etter fødsel, og da kjøpte jeg meg en salve (reseptfritt) på apoteket. Alcos anal tror jeg den het. Kløen og smertene ble borte men hemoriden er der nok fortsatt. Men så lenge det ikke er plagsomt gjør det ingenting. Lykke til Anonymous poster hash: 0089f...639
☆☆☆ Skrevet 15. oktober 2013 #5 Skrevet 15. oktober 2013 Du får kanskje resept på hemoroidesalve/stikkpiller. Den reseptbelagte salven innneheld eit bedøvande middel og eit steroid som minkar storleiken på hemoroiden. Ved store plager er henvisning til sjukehus aktuelt for å vudere kirurgiske løysingar, men då dreier det seg oftast om meir enn ei hemoroide.
mille260 Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter #6 Skrevet 15. oktober 2013 Tusen Takk for svar. Var hemoroider. Stikkpille og salve er kjøpt inn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå