Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #1 Skrevet 14. oktober 2013 Akkurat fått oss hus - og hage. Kan ikkenoe.. men vil gjerne! Er det tilfeldigvis noen her som virkelig kan hage, planting og sånt som kune svare på noen spørsmål fra en hagejomfru? Anonymous poster hash: b341f...229
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #2 Skrevet 14. oktober 2013 Nei vel... Anonymous poster hash: b341f...229
klg,2 boys now:) Skrevet 14. oktober 2013 #3 Skrevet 14. oktober 2013 Tror du spørre mere konkret så skal ihvertfall jeg prøve og hjelpe så godt jeg kan:-)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #4 Skrevet 15. oktober 2013 Takk! Vi har altså en "ny" hage, det er gjort lite fra før og det er jo sent på året, men kan jeg sette ned noen planter nå i det store nakne skråningsbedet, så det blir fint til våren? Eller kan jeg i det minste sette noen løker, eller blir det også i seneste laget? Vet du om noen spesielt høye løkplanter (skal stå bakerst) i så fall? Lurer også på om vi kan (eller kanskje må?) klippe tujahekken nå, eller om det må vente? Tror du spørre mere konkret så skal ihvertfall jeg prøve og hjelpe så godt jeg kan:-) Anonymous poster hash: b341f...229
klg,2 boys now:) Skrevet 15. oktober 2013 #5 Skrevet 15. oktober 2013 Du kan vel plante løker enda så lenge det ikke er frost i bakken. Ang klipping av tuja ville jeg gjort til våren. Litt høyere planter tror jeg du må vente til våren med.er ikke så mye du kan gjøre nå.pynte med litt lyng i krukker f eks
Himmel og hav Skrevet 15. oktober 2013 #6 Skrevet 15. oktober 2013 Sett løk, og vent med resten til våren. Tulipaner finnes i mange høyder, ta en tur i en blomsterbutikk og les på pakkene, og så setter du sammen et fint utvalg. Jeg synes løkblomster gjør seg best i grupper, så jeg bryr meg aldri om hva slags avstand det står at de skal plantes med.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #7 Skrevet 15. oktober 2013 Takk skal dere ha begge to - da hadde jeg rett i at her har man svar på alt Anonymous poster hash: b341f...229
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #8 Skrevet 15. oktober 2013 Du kan sette studer på høsten også men jeg vet ikke hvor i landet du er , satte mine stauder nå i begynnelsen av september og bor nord i l Anonymous poster hash: f4fce...809
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå