Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #1 Skrevet 14. oktober 2013 Noen her inne som har hatt erfaringer med Horten hus? Før sommer, kjøpte jeg og mannen min ei tomt, huset skulle bli bygd av Horten hus. Alt så i orden ut, papirer etc... Vi ble lovt å bli kontaktet i August for kjøkken innredning. Ikke hørt noen ting. Har vært mange ganger på tomta, fulgt med litt på. Det eneste de har gjort er å rydde litt og merke hvor dem skal bygge og ingenting mer. Det står helt stille. Grunnmuren er enda ikke satt. Vi ble lovt at huset skulle være innflytnings klart i begynnelsen av Februar. Men nå begynner vi å bli veldig skeptiske og nervøse. Noen som har opplevd lignende? Anonymous poster hash: a9eec...d4b
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #2 Skrevet 14. oktober 2013 Ingen? Anonymous poster hash: a9eec...d4b
Grefsen75 Skrevet 10. oktober 2014 #3 Skrevet 10. oktober 2014 Noen her inne som har hatt erfaringer med Horten hus? Før sommer, kjøpte jeg og mannen min ei tomt, huset skulle bli bygd av Horten hus. Alt så i orden ut, papirer etc... Vi ble lovt å bli kontaktet i August for kjøkken innredning. Ikke hørt noen ting. Har vært mange ganger på tomta, fulgt med litt på. Det eneste de har gjort er å rydde litt og merke hvor dem skal bygge og ingenting mer. Det står helt stille. Grunnmuren er enda ikke satt. Vi ble lovt at huset skulle være innflytnings klart i begynnelsen av Februar. Men nå begynner vi å bli veldig skeptiske og nervøse. Noen som har opplevd lignende? Anonymous poster hash: a9eec...d4b Hei ! Dere har dessverre en meget god grunn til å være skeptiske og nervøse. Horten Hus er en veldig useriøs og farlig aktør i bygge bransjen. Marerittet skal starte på alvor hvis dere ikke klarer å komme seg snarest ut av kontrakten. De bygger som regel hus fule av feil som de da nekter å rette opp. Uten advokat kommer dere ingen vei med dem. Mitt råd er å engasjere en advokat og på en lur måte heve kontrakten siden de ikke overholder tidsfrister. Du kan lese om flere erfaringer med Horten Hus på denne linken : http://www.byggebolig.no/horten-hus/horten-hus-as-advarsel-erfaringer/?PHPSESSID=hjqjpsehi5562o78pf7imui5d0 Lykke til !
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #4 Skrevet 10. oktober 2014 Noen her inne som har hatt erfaringer med Horten hus? Før sommer, kjøpte jeg og mannen min ei tomt, huset skulle bli bygd av Horten hus. Alt så i orden ut, papirer etc... Vi ble lovt å bli kontaktet i August for kjøkken innredning. Ikke hørt noen ting. Har vært mange ganger på tomta, fulgt med litt på. Det eneste de har gjort er å rydde litt og merke hvor dem skal bygge og ingenting mer. Det står helt stille. Grunnmuren er enda ikke satt. Vi ble lovt at huset skulle være innflytnings klart i begynnelsen av Februar. Men nå begynner vi å bli veldig skeptiske og nervøse. Noen som har opplevd lignende? Anonymous poster hash: a9eec...d4b Dessverre veldig dårlig erfaring. Mitt beste råd er å dokumentere absolutt alt skriftlig allerede nå, slik at dere kan legge det frem hvis dere ender i retten. Send e-poster og ta vare på alle svar (hvis dere skulle være så heldige å få noen). Og dokumenter hele byggjeprosessen med bilder og befaringer underveis. Anonymous poster hash: c7d7f...777
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå