Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Etter 4 ferske forsøk, så har jeg nå kontaktet gynekolog pga sterke smerter ved mens og eggløsning, samt en del andre plager. En del av disse plagene har jeg fått etter alle ivf forsøk. Gynekolog mener at det kansje kan være endometriose, så han har sendt meg videre for utredning og lap. Er det flere som har fått påvist dette etter ivf forsøk? Det kan jo hende at jeg har hatt dette før jeg startet med ivf, så føler at jeg er alt for dårlig utredet før jeg begynte med alle prøverørsrundene. Kansje kunne jeg ha fått fjernet vev før jeg hadde startet, så eggene kunne festet seg. Jeg har aldri blitt gravid, men har bestandig fått fine og gode egg. Er litt oppgidd kjenner jeg, hvis det skulle vise jeg at jeg har dette og kunne gjort noe med det for lenge siden, nå når jeg allerede har brukt opp "kvoten" min på å få dekt forsøk i off sektor. Håper på svar fra noen som har erfaring med dette??

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor i landet du bor, men ei venninne av mannen min fikk endometriose diagnose. Hun fikk beskjed om at det hastet å få barn, men hun var ikke så veldig klar for å sette igang med prøverør, så hun tok kontakt med Frøyaklinikken i Oslo og bare et par mnd senere ble hun gravid. Jeg vet at hun på Frøyaklinikken har laaaaaaaaang erfaring med endometriose pasienter, så kan anbefale deg å ta kontakt med henne.

Masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...