Gjest Kira Skrevet 14. oktober 2013 #1 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg fant dette forumet da jeg var gravid første gang. Visste tidlig at jeg måtte ha ks, og leste alt jeg kom over på nettet om dette. Mange av resultatene på Google var herfra, og etterhvert registrerte jeg meg som bruker her. Hvordan er din historie?
Bustetroll Skrevet 14. oktober 2013 #2 Skrevet 14. oktober 2013 Samme som deg Google. Hadde også en venninne som brukte forumet
Catlady Skrevet 14. oktober 2013 #3 Skrevet 14. oktober 2013 Det var ikke noen hyggelig grunn egentlig.. Fikk blod på papiret første gang jeg var gravid, og søkte opp alt jeg fant på nett, og havnet til slutt her. Gikk jo dårlig både en og to ganger, og fant mye støtte og råd i folk som hadde opplevd det samme.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #4 Skrevet 14. oktober 2013 Ei venninne fant spåforumet, så vi lagde profiler for å få noen til å spå oss.. Dette var lenge før barn da, så husket jeg på forumet når jeg og samboer var prøvere og jeg ville lese om graviditet osv. Så fant jeg anonymforumet, og kveldsunderholdningen var reddet. Anonymous poster hash: f0f38...fdf
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #5 Skrevet 14. oktober 2013 Da jeg var på Amathea for å snakke om hva jeg skulle gjøre da jeg fant ut at jeg var gravid. Fikk et ark med liste over forskjellige gravid/baby-forum. Har vært her i over 4 år Anonymous poster hash: 9b36c...d94
LillaGorilla♥♥ Skrevet 14. oktober 2013 #6 Skrevet 14. oktober 2013 Var gravid med førstemann og søkte opp mammaforum. Var litt inne på mammanett.no og babyverden, men fant fort ut at det var her underholdningen var!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #7 Skrevet 14. oktober 2013 Trodde jeg var (uplanlagt) gravid, så jeg googlet graviditetssymptomer og havnet da ganske raskt på Bim. Jeg var imidlertid ikke gravid, så jeg ble ikke noen aktiv bruker da. Det ble jeg først 8-9 mnd senere når vi ble prøvere. Det er over 6 år siden nå og jeg har vært på Bim i en et år lang prøverperiode, to graviditeter(ingen prøveperiode med nr 2). Yngste er nå 2 1/2 så har vært kun på Dib siden da. Fra våren av blir det vel muligens en tur innom Bim igjen, siden planen er å begynne prøving på nr 3. Jeg er forøvrig ikke så veldig aktiv her inne lenger, har funnet andre forum jeg trives bedre i. Anonymous poster hash: 3194c...1b5
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #8 Skrevet 14. oktober 2013 Mener det var "Bli gravid" jeg kom over da jeg googlet etter noe jeg lurte på om menstruasjonen. Fant da ut at det var ulike diskusjonsfora på den siden og BIM som jeg synes var interessante selv om jeg ikke hadde noen intensjon om å bli mor på lenge enda. Anonymous poster hash: 5745c...aa1
PrinsesseHengepupp Skrevet 14. oktober 2013 #9 Skrevet 14. oktober 2013 Aner ikke! Mye man glemmer på 11 år
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #10 Skrevet 14. oktober 2013 Var sykmeldt store deler av svangerskapet og satt stort sett bare og ventet på å bli mamma. Leste alt jeg kom over om temaet, var så innmari spent og nysgjerrig på hvordan det kom til å bli og ville vite ALT. (Lite visste jeg om at jeg fortsatt ikke visste noenting. ) Så da havnet jeg her... og ble værende her mens jeg ammet 15 timer i døgnet. Anonymous poster hash: ba748...fa7
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #11 Skrevet 14. oktober 2013 Var sykmeldt store deler av svangerskapet og satt stort sett bare og ventet på å bli mamma. Leste alt jeg kom over om temaet, var så innmari spent og nysgjerrig på hvordan det kom til å bli og ville vite ALT. (Lite visste jeg om at jeg fortsatt ikke visste noenting. ) Så da havnet jeg her... og ble værende her mens jeg ammet 15 timer i døgnet. Anonymous poster hash: ba748...fa7 Og nå har jeg EGENTLIG ikke tid til å være her så mye lenger, men ble avhengig. Anonymous poster hash: ba748...fa7
Gjest 5 andre Skrevet 14. oktober 2013 #12 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg googlet informasjon rundt graviditet da jeg for åtte år siden ble gravid. Snublet over disse sidene, og har i grunn vært her av og på siden.
Musemorbr / Skrevet 14. oktober 2013 #13 Skrevet 14. oktober 2013 Hadde pluggetvut kobberspiralen, og vi var plutselig prøvere. Googlet tips og havnet her. Sjekket også andre forum, men syntes både oppsettet på forumet og folkene var enklere å forstå seg på her. Så jeg ble værnde. Vi var prøvere i åtte måneder før det ble graviditet. Så allerede da var jeg hekta. Nå bor jeg her og sjekker forum oftere enn jeg sjekker mail, facebook osv...
Nettie+jentungen Skrevet 14. oktober 2013 #14 Skrevet 14. oktober 2013 Nja... Fant vel siden lenge før jeg ble medlem. Uansett hva man søker på kommer amn enten inn her eller på kvinneguiden.. Så da jeg ble gravid husket jeg at dette var en fin side for gravide... Nå kan det jo diskuteres hvor fin den egentlig er
GeeGee Skrevet 14. oktober 2013 #15 Skrevet 14. oktober 2013 Hadde får krystallfiolett på badegulvet (bleieutslett), og Googlet hvordan jeg skulle få det bort. Svaret kom på eg side her
mamma_bergen Skrevet 14. oktober 2013 #16 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg bare letet rundt på nettet etter vogner når jeg var gravid for snart 8 år siden Og siden bare ble jeg her
Gjest Morn du Skrevet 14. oktober 2013 #17 Skrevet 14. oktober 2013 Fikk en brosjyre hos legen da jeg var gravid, for litt over 12 år siden. På den tiden hadde vi tilgang til nett, men langt ifra bredbånd. Så leste i brosjyra og der sto adr til bim.
Miss Mamma Skrevet 14. oktober 2013 #18 Skrevet 14. oktober 2013 Var hos jordmor i uke 8 da jeg var gravid og ho pratet mye om hva jeg burde gjøre og hva jeg ikke burde gjøre og noe ho ikke anbefalte var "slike gravidforum" for der blir man ofte skremt som førstegangsfødende og kan lett bli villedet av andre. Det første jeg gjorde når jeg kom hjem var å google gravidforum. Da dukket denne siden opp og har vært her i litt over to år nå.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #19 Skrevet 15. oktober 2013 12 år siden, da jeg søkte på vaksine kvelden før første vaksinasjon. Fant mye "grums" om vaksiner og det ble ingen vaksine. I ettertid fant jeg ut at det meste av grumset var bare tull og jeg valgte å gi alle vaksinene da barnet var blitt 3år. Den gang kunne en poste uten å være registrert og da var det mye merkelig som ble postet. Etter hvert fant jeg anonymforumet som jeg nå bruker mest som underholdning. Men fortsatt svarer jeg når noen tror de har funnet grums om vaksiner. Anonymous poster hash: 4250e...f3c
me_87 Skrevet 15. oktober 2013 #20 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg lurte på ett eller annet med babyen min;å kjæresten min som hadde barn fra flr av anbefalte dette forumet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå