Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hva skjer med sidene om dagen?

Nå kastes jeg ut av sidene hvis jeg går fra f.eks. side en til side to på anonymforumet, hvis jeg ønsker å bytte forum kastes jeg også ut. Og vil jeg inn og lese en tråd så blir jeg jammen kastet ut da også!

Klikker her!!!

Og ja, det er meg som også har en annen tråd her angående innlegg som henger seg opp....

Hvis jeg skal kastes ut for annethvert klikk jeg gjør her inne så kommer jeg raskt til å takke for meg.....

Håper på snarlig ordning og svar (har ikke hørt noe ang den andre tråden om innlegg som henger seg opp når de forsøkes publisert)

Anonymous poster hash: acf80...1e7
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144088595-kastes-ut-hele-tiden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er sikkert pga trynefaktor... ;)

Anonymous poster hash: 19833...dd3

Huff, da ligger jeg kanskje dårlig an?! ;)

Jeg er tydeligvis tatt inn i varmen igjen, for nå har systemet sluttet å kaste meg ut.

Jeg vet jeg så blek og dradd ut i sted, men likevel.... ;)

Nå kastes jeg ut av sidene hvis jeg går fra f.eks. side en til side to på anonymforumet, hvis jeg ønsker å bytte forum kastes jeg også ut. Og vil jeg inn og lese en tråd så blir jeg jammen kastet ut da også!

Klikker her!!!

Og ja, det er meg som også har en annen tråd her angående innlegg som henger seg opp....

Hvis jeg skal kastes ut for annethvert klikk jeg gjør her inne så kommer jeg raskt til å takke for meg.....

Håper på snarlig ordning og svar (har ikke hørt noe ang den andre tråden om innlegg som henger seg opp når de forsøkes publisert)

Hei!

Dette tar jeg umiddelbart opp med teknisk, for slik skal det ikke være! Sender en mail med en gang jeg. Du hører fra meg eller teknisk her så fort vi kan :)

Klikker her!!!

Hei!

Dette tar jeg umiddelbart opp med teknisk, for slik skal det ikke være! Sender en mail med en gang jeg. Du hører fra meg eller teknisk her så fort vi kan :)

Takk for svar. I dag har jeg ikke blitt kastet ut, så mulig det var en midlertidig greie. Aldri skjedd meg før, men det er jo tydelig at noe er ustabilt i systemet (nettilgangen min var stabil og fungerte på andre nettsteder samtidig med at jeg stadig ble kastet ut herfra i går).

Det med at innlegg henger seg opp og ikke blir publisert når jeg trykker på publiserknappen (som jeg har laget en annen tråd om her), det er imidlertid akkurat like ille...

Fint dere tar tak i det :)

Ps..... hvis dette svaret blir publisert så er det fjerde gang jeg forsøker å publiserer det. Første gang bare hengte det seg opp uten at noe mer skjer. Jeg klipte og limte og prøvde på nytt, da kom jeg bare til "Error.....".

Ved neste forsøk forsvant tydeligvis svaret mitt.... selv om jeg der også hadde laget et Ps.....

Så nå prøver jeg altså for fjerde gang...... ;)

Annonse

Hei, 

Før helgen løste jeg noen problemer som kunne forårsake at tilfeldige medlemmer trigget en databasespørring som feilet. Det kan hende at denne feilen førte til at en ble kastet ut eller at publisering av innlegg feilet. 

Dersom du har logget inn og du ikke har logget inn med "Husk meg", så er det nok stor sannsynlighet for at det kan ha vært årsaken. 

Noen ekstra spørsmål:  når du blir kastet ut på denne måten, hvis du bytter over til barnimagen eller går inn på en tilfeldig tråd. Er du da fortsatt logget ut? Kan du forsøke være på siden en liten stund etter du har blitt logget ut, for å se om du plutselig blir kastet inn igjen? 

Føler du at det kan koples til at du bytter mellom barnimagen og dinbaby-delen eller f.eks like etter du har skrevet ett svar med AnonymBruker?

Når det gjelder alle forsøkene på å skrive innlegget, kan du huske om du forsøkte å putte inn noen spesielle smilefjes fra telefonen din på de første forsøkene? 

Hei, 

Før helgen løste jeg noen problemer som kunne forårsake at tilfeldige medlemmer trigget en databasespørring som feilet. Det kan hende at denne feilen førte til at en ble kastet ut eller at publisering av innlegg feilet. 

Dersom du har logget inn og du ikke har logget inn med "Husk meg", så er det nok stor sannsynlighet for at det kan ha vært årsaken. 

Noen ekstra spørsmål:  når du blir kastet ut på denne måten, hvis du bytter over til barnimagen eller går inn på en tilfeldig tråd. Er du da fortsatt logget ut? Kan du forsøke være på siden en liten stund etter du har blitt logget ut, for å se om du plutselig blir kastet inn igjen? 

Føler du at det kan koples til at du bytter mellom barnimagen og dinbaby-delen eller f.eks like etter du har skrevet ett svar med AnonymBruker?

Når det gjelder alle forsøkene på å skrive innlegget, kan du huske om du forsøkte å putte inn noen spesielle smilefjes fra telefonen din på de første forsøkene? 

Nå er det over en uke siden jeg opprettet denne tråden, og problemet fortsatte som skrevet over ikke dagen etter.

Jeg bruker kun pc, aldri telefon når jeg er pålogget her. Stort sett så har jeg ikke huket av på "husk meg".

Jeg bruker sjelden din baby-delen. Er som regel på anonymforumet. Virket som om problemet hovedsaklig var linket til anonymforumet. Ble kastet ut om jeg prøvde å gå fra side en til to i anonymforumet, om jeg prøvde å klikke meg inn på en tråd, eller om jeg gikk inn på et annet forum som f.eks. ris og ros eller bli gravid.

Mener å huske at jeg også ble kastet ut bare ved å være "for lenge" (ikke lenge) på en side, men er ikke helt sikker på det. Er som sagt over en uke siden.

Fint om dere også kan gjøre noe med det at innlegg henger seg opp som det er en annen tråd om her også! Går dette svaret her gjennom er det i så fall andre gang jeg prøver å publisere det...

Håper dette kan være til hjelp.

Hei, 

Nå er det over en uke siden jeg opprettet denne tråden, og problemet fortsatte som skrevet over ikke dagen etter.

Jeg bruker kun pc, aldri telefon når jeg er pålogget her. Stort sett så har jeg ikke huket av på "husk meg".

Jeg bruker sjelden din baby-delen. Er som regel på anonymforumet. Virket som om problemet hovedsaklig var linket til anonymforumet. Ble kastet ut om jeg prøvde å gå fra side en til to i anonymforumet, om jeg prøvde å klikke meg inn på en tråd, eller om jeg gikk inn på et annet forum som f.eks. ris og ros eller bli gravid.

Mener å huske at jeg også ble kastet ut bare ved å være "for lenge" (ikke lenge) på en side, men er ikke helt sikker på det. Er som sagt over en uke siden.

Fint om dere også kan gjøre noe med det at innlegg henger seg opp som det er en annen tråd om her også! Går dette svaret her gjennom er det i så fall andre gang jeg prøver å publisere det...

Håper dette kan være til hjelp.

Merkelig! Hvordan var det i går? Jeg kan videresende  slik at de kan se på det på nytt. 

Hei,

Jeg fikset noen problemer klokken 11 som kunne føre til at man fikk en feilmelding dersom meldingen man hadde skrevet inneholdt noen spesielle smiletegn fra mobil. Kan du kommentere på om det er bedre nå?

Som skrevet over her så sluttet problemet av en eller annen gang dagen etter jeg opprettet denne tråden.

Dvs, jeg ser at hvis jeg er pålogget med ikke er aktiv på siden på en stund så kastes jeg ofte ut fremdeles, men ikke hver gang. Noen ganger kan jeg være uaktiv i flere timer (glemmer å logge meg ut) uten at jeg blir automatisk utlogget, andre ganger kan det gå en halvtime hvor jeg er uaktiv og så er jeg plutselig utlogget. Men blir i hvert fall ikke utlogget mens jeg manøvrerer på siden slik det var tidligere.

Jeg har aldri brukt mobilen her inne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...