Gå til innhold

Kan jeg bruke vortemiddel på skin tags?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Burde jeg evt. Bruke en type som fryser vorten, eller en annen type?

Har allerede fått tips om og klippe de vekk, men er for pinglete til det.

Eller noen som har noen kjerringråd??

Gjør ikke saken noe enklere da vortene sitter på underlivet der kjønnshårene vokser.

Er 37 uker på vei og vil helst få vekk dette før fødsel. Største vorten er ca 3 MM.

Anonymous poster hash: abda9...dcc

Skrevet

Eller noen som vet det norske ordet for skin tags? Søkte på stilkvorter, men de ser ikke sånn ut..

Skrevet

Er det ikke sånne condylomer du mener`? De er isåfall foråraket av virus og bør fjernes med middel du får utskrevet. Been there, kjipe greier.

Anonymous poster hash: 851ef...072
Skrevet

Søkte på condylomer og det ser ikke slik ut. Er helt likt det som kommer opp da jeg søker på skin tags..Men fant et kjerringråd jeg skal prøve så får vi håpe det går bort ;)

Skrevet

http://www.medicinenet.com/skin_tag/article.htm her snakker de om å fryse, stoppe blodtilførselen ved å binde en tynn tråd rundt nederst, eller klippe av.

Jeg har noen under armene, de plager meg lite, så jeg har bare latt de være der. Men en gang hadde jeg en på låret som ble ganske stor. Den var liksom i veien, og drev å hang seg fast i buksesømmen. Pingle som jeg er hadde jeg egentlig tenkt å gå til legen å få ham til å kutte den av. Men en dag hang den seg såpass fast at jeg røska i den uten å mene det da jeg tok buksa av. Det gjorde ganske vondt der og da, og jeg tror jeg ødela blodtilførselen, for etter det så bare "visna" den og falt av.

Det at den "visna"gjorde ikke vondt.Vil tro det er det som skjer hvis du binder rundt de, så jeg tror jeg hadde prøvd den metoden. 

Anonymous poster hash: cdf91...e9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...