Musling Skrevet 14. oktober 2013 #1 Del Skrevet 14. oktober 2013 Når begynner dere med f.eks Voksi vogn-pose og hvordan kler dere babyen i den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minima81 Skrevet 14. oktober 2013 #2 Del Skrevet 14. oktober 2013 Jeg bruker vognpose så mye som mulig, det er så greit å slippe dyner og pledd som blir sparket av! På vår og høst bruker jeg vognpose som jeg syr selv, men når gradene blir rundt minus fem så bruker jeg voksi urban. Da holder det med en tynn ulldress. Nå som det er varmere bruker jeg min egen vognpose med en litt tykkere ulldress. Under ulldressen har jeg bare body og strømpebukse. lillarosaskyer.blogspot.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ens Skrevet 19. oktober 2013 #3 Del Skrevet 19. oktober 2013 Jeg bruker vognpose så mye som mulig, det er så greit å slippe dyner og pledd som blir sparket av! På vår og høst bruker jeg vognpose som jeg syr selv, men når gradene blir rundt minus fem så bruker jeg voksi urban. Da holder det med en tynn ulldress. Nå som det er varmere bruker jeg min egen vognpose med en litt tykkere ulldress. Under ulldressen har jeg bare body og strømpebukse. lillarosaskyer.blogspot.no Må bare si at jeg virkelig likte bloggen din! Kjempekoselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterblomst Skrevet 19. oktober 2013 #4 Del Skrevet 19. oktober 2013 Har begynt med den nå. Strømpis body og tynn jakke. Ull er jo genialt fremover... Idag hadde hun en tynn dress å lue i tillegg men ble ikke overvarm for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rytme Skrevet 19. oktober 2013 #5 Del Skrevet 19. oktober 2013 vi har begynt med voksipose. har bare ullstrømpebukse og sokker, ullbody og en jakke + lue og av og til votter på. Han har stort sett overkroppen utenfor vognposen og beina inni da. hadde gjerne blitt varmt med både ullbody og jakke hvis han hadde overkroppen nedi posen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå