Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hvordan er denne festeblødningen? jeg har gått og ventet på EL, testet hver morgen i over en uke, men aldri fått positiv test. Og i går etter samleie begynte jeg å blø litt, fortsatt litt rødt, men kan da ikke være TR. Kan det være at jeg har hatt eggløsning og gått glipp av den selv om jeg har testet HVER morgen? og at denne lille blødningen er en festeblødning?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144088561-er-dette-en-festebl%C3%B8dning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan ha gått glipp av el, jeg testet to gangen på en dag, første var negativ (nesten positiv) og den andre litt senere på dagen var positiv. Så hvis jeg ikke hadde testet to ganger ville jeg kanskje ikke fått positiv test jeg heller. Håper det er festeblødning du har hatt! :)

Annonse

Du må ikke teste etter el på morgenen, står på pakken. Da produserer ikke kroppen noe særlig av det hormonet jeg ikke husker navnet på. Festeblødning har jeg aldri hatt ved mine graviditeter og er visst ikke så vanlig. Men kan være, så lykke til! :)

Du må ikke teste etter el på morgenen, står på pakken. Da produserer ikke kroppen noe særlig av det hormonet jeg ikke husker navnet på. Festeblødning har jeg aldri hatt ved mine graviditeter og er visst ikke så vanlig. Men kan være, så lykke til! :)

oi, ikke teste på morgenen nei... hmmmm jeg har bare fått med meg at man skal drikke lite i 2 timer før man tester, og jeg drikker MYE vann hele tiden så fant ut at det var umulig... hehe... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...