Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #1 Skrevet 14. oktober 2013 Eller er det plankekjøring som fint kan gjennomføres av en småbarnsmamma? Anonymous poster hash: 09711...4c8
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #2 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg er ikke revisor men siviløkonom... Men kjenner en del som har gått revisjon. Har inntrykk av at man må være glad i både tall og jus om det skal være morro, dvs. systematisk, nitid jobbing. Uansett talent er det ikke plankekjøring, men om du har litt talent for tal er det ikke umulig heller. Sett av mye tid til lesing og overvei om du har lyst til å jobbe overtid fra januar til påske hvert år. Det er ikke et 8-16 jobb å være revisor. Om du vil ha en slik jobb kan du bli regnskapsfører eller noe i stedet. Anonymous poster hash: bcba2...379
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #3 Skrevet 14. oktober 2013 Absolutt ikke plankekjøring, over 50% klarer ikke C- kravet på siste årsregnskap eksamen. Men med mål om jevn jobbing og om du i tillegg har tallforståelse og logikkforståelse så kommer du langt Eller er det plankekjøring som fint kan gjennomføres av en småbarnsmamma? Anonymous poster hash: 09711...4c8 Anonymous poster hash: 61a47...6a6
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #4 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg går første året på bachelor i økonomi og administrasjon, som er likt for både revisor og øk-ad, og jeg sliter veldig. Er ikke glad i tall, men det værste har vært all tiden som har gått bort til sykdom, helsestasjon og annet i forbindelse med barnehagestart. Burde venta et år tenker jeg.. Anonymous poster hash: 6e172...a3f
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #5 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg går første året på bachelor i økonomi og administrasjon, som er likt for både revisor og øk-ad, og jeg sliter veldig. Er ikke glad i tall, men det værste har vært all tiden som har gått bort til sykdom, helsestasjon og annet i forbindelse med barnehagestart. Burde venta et år tenker jeg.. Anonymous poster hash: 6e172...a3f Du er ikke glad i tall, men studerer økonomi? Er ikke det litt merkelig? Anonymous poster hash: 415bb...21f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå