Gå til innhold

Hårshampotips? Tørr, flassende hodebunn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spesielt nå i vinterhalvåret sliter jeg med tørr, flassende og kløende hodebunn. Noen som har tips til en god shampo?

Anonymous poster hash: 63ed6...5ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vichy!

Jeg har atopisk hud og hodebunnen er alltid kløende og irritert, men har blitt utrolig mye bedre etter at jeg begynte med denne.

Koster en drøy hundrelapp på apoteket og er drøy i bruk.

Anonymous poster hash: d8689...30e
Skrevet

Vichy!

Jeg har atopisk hud og hodebunnen er alltid kløende og irritert, men har blitt utrolig mye bedre etter at jeg begynte med denne.

Koster en drøy hundrelapp på apoteket og er drøy i bruk.

Anonymous poster hash: d8689...30e

Takk for tips!

Er det en type eller flere typer av vichy-shampo?

Anonymous poster hash: 63ed6...5ea

Skrevet

SF dry scalp frisørshampo er og kjempefin. Mannen har psoriasis i hodebunnen og bruker denne en til to ganger i uka når han har utbrudd og det blir helt fint altså :D

Skrevet

Vichy! Jeg har atopisk hud og hodebunnen er alltid kløende og irritert, men har blitt utrolig mye bedre etter at jeg begynte med denne. Koster en drøy hundrelapp på apoteket og er drøy i bruk. Anonymous poster hash: d8689...30e

Den er helt fantastisk !

Skrevet

SF Dry scalp funker ikke på meg :-( Den geleen deres er genial derimot. Selv bruker jeg Aderma med hell, men skal nå prøve Vichy sin siden den er rimeligere. Bruker også en del L'Occitane de Provence og den funker på sommerhalvåret når jeg er best. Men nå har vinteren kommet og da kommer også kløen for fullt...sukk...

Gjest lemon-aid
Skrevet

Green People.. Den inneholder mye aloevera istedet for vann. Tørker ikke ut hodebunn med såpestoffer (SLS) :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...