Gå til innhold

Hun her var flott da!

Anbefalte innlegg

Skrevet

De jentene som liksom skulle være formfulle over her var jo tynne. når jeg tenker formfull tenker jeg på en dame som ser ut som hun i hovedinnlegget. jeg er nok mer midt i mellom, men jeg har en annen kroppsfasong som gjør at jeg ikke synes jeg harmonerer, derfor er jeg misførnøyd. ellers er jeg veldig fornøyd med å være i gruppen kvinner med former :) jeg synes ikke tynne kvinner er pent, men synes heller ikke det er pent å være dvask og feit!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun har omtrent de samme målene som jeg har nå, etter å ha gått opp 24 kilo i svangerskapet og sliter med å ta det av igjen. Men forskjellen er jo så klart at hun er strålende vakker, og jeg ikke kler mine nye kilo. Og ikke minst mine herlige strekkmerker.

Hvilke str og hvor mye former som er fint synes jeg varierer. Noen kler å være slanke mens andre er flotte med litt ekstra. :)

Anonymous poster hash: f2aa5...29b

Skrevet

Syns hun var flott, og kler de ekstra kiloene.

Helt ærlig blir jeg litt trist over alle som skriver at hun er tykk.

Skrevet

Joda, flott hun, men hun er jo like redigert som de syltynne modellene. Det er ingen som har en slik størrelse, og en så "fin" kropp. Juks og atter juks

Jeg så slik ut før jeg ble gravid (er slankere nå, og hadde også litt mindre lår enn denne dama)... Men jeg hadde helt klart mer cellulitter og endel strekkmerker på hofter og lår. Jeg mener bare at det går an å se slik ut uten at man må redigeres, men akkurat dette bildet så litt redigert ut da. Magen var liksom litt uproporsjonert i forhold til lårene, etter min mening. 

Jeg  er enig med hvem enn som skrev over her om å normalisere overvekt, og det å normalisere anoreksia. Det blir sammen tingen. Det er vanlig å være overvektig, og anoreksia er også tildels en vanlig lidelse, men idealvekten på "gjennomsnittskvinnen" er jo str M/38. Hvorfor skal man normalisere overvekt? Det er IKKE greit å være overvektig, det medfører mange plager, og er en stor helserisiko. Samme gjelder jo også anoreksia. 

Anonymous poster hash: 55f76...b7c

Skrevet

Joda, flott hun, men hun er jo like redigert som de syltynne modellene. Det er ingen som har en slik størrelse, og en så "fin" kropp. Juks og atter juks

Jeg så slik ut før jeg ble gravid (er slankere nå, og hadde også litt mindre lår enn denne dama)... Men jeg hadde helt klart mer cellulitter og endel strekkmerker på hofter og lår. Jeg mener bare at det går an å se slik ut uten at man må redigeres, men akkurat dette bildet så litt redigert ut da. Magen var liksom litt uproporsjonert i forhold til lårene, etter min mening. 

Jeg  er enig med hvem enn som skrev over her om å normalisere overvekt, og det å normalisere anoreksia. Det blir sammen tingen. Det er vanlig å være overvektig, og anoreksia er også tildels en vanlig lidelse, men idealvekten på "gjennomsnittskvinnen" er jo str M/38. Hvorfor skal man normalisere overvekt? Det er IKKE greit å være overvektig, det medfører mange plager, og er en stor helserisiko. Samme gjelder jo også anoreksia. 

Anonymous poster hash: 55f76...b7c

Helt enig. 

Noe jeg blir ekstra provosert over, er at nå, skal det også være greit å hive klærne, så lenge man er overvektig eller utviklingshemmet av noe slag,

Om en slank kvinne kaster klærne og viser seg frem, da spiller hun kun på kropp, det blir et forvridd kroppsyn, og det er ikke måte på.

Men med en gang en overvektig / utviklingshemmet kler av seg, ja da er det greit. Da er man "tøff som står imot kroppspresset" 

Latterlig!!!

Skrevet

Enig med Buste her over. Slanke damer får tyn og gjør det for å flashe deilig kropp mens tjukke damer er såååååå girl power om de flasher digre lår og hengepupper ( går da utifra tyngekraften gjør noe med store pupper) midt i mellom burde vært normen. Men midt i mellom som hvordan hi ville sett ut om vi ikke gafla i oss så mye hele tida. Vi putter i oss for mye kalorier i forhold til hva vi forbrenner. Enkelt og greit. Str 36-40 burde vært normen perfekt. En grunn til str M er 38/40. Large betyr ikke sunnest mulig og xl og oppover så herregud spis mindre eller innse det må henge damer på plakater som er slanke og lekre. Hun på første er feit og ikke formfull. Har aldri møtt menn som har villet ha noe sånn, jo bortsett fra en men han digga fett og kvapsedamer. Catwalkmodeller er for tynne og ikke sundt men kom ikke her og lat som Victoria Secrets modeller ikke er de hottaste av de hotte. Sier mennene deres nei til det er de enten fatlovers eller tør ikke for å ikke såre :)

Anonymous poster hash: 6d9ad...c83

Skrevet

hun måtte gjøres tykk.

Anonymous poster hash: 253f3...99e

Hun er ikke tykk. Hun er formfull.

Ikke tykke, formfulle kvinner. - http://www.kk.no/397748/formfull-pinupmote

Anonymous poster hash: 41cf0...891

De damene du linker til her er fine, sunne, formfulle kropper. Men hun det er linket til i hovedinnlegget er jo mye større enn disse!

Jeg tror jeg må vaske brillene mine for om denne damen er formfull så er jeg nesten blind

attachicon.gifbadet%F8y-formfull+pinupmote.jpg

Anonymous poster hash: 04cff...25c

Greit, flere av de var vel mer slanke enn formfulle, men de ser i hvert fall sunne og friske ut :) (i motsetning til den pene damen tråden handler om) http://bilde.kk.no/badet%F8y-formfull+pinupmote.jpg?o=2398345&w=550&frame=0&ee=

Hun litt runde ser da 10 ganger sunnere ut enn hun der.

Selv leger sier jo det, at noen kilo for mye er oftere sunnere enn noen kilo for lite.

Anonymous poster hash: ace84...f81

Vi er nok veldig uenige her, hvis du mener hun i hovedinnlegget når du sier "hun litt runde". Hun har garantert en BMI over 30, og det er ikke sunt. Hun jeg linket til ser derimot ut som hun har en normal kroppsvekt, og en normalt trent kropp.

Skrevet

hun måtte gjøres tykk.

De damene du linker til her er fine, sunne, formfulle kropper. Men hun det er linket til i hovedinnlegget er jo mye større enn disse!

Jeg tror jeg må vaske brillene mine for om denne damen er formfull så er jeg nesten blind

Greit, flere av de var vel mer slanke enn formfulle, men de ser i hvert fall sunne og friske ut :) (i motsetning til den pene damen tråden handler om) http://bilde.kk.no/badet%F8y-formfull+pinupmote.jpg?o=2398345&w=550&frame=0&ee=

Selv leger sier jo det, at noen kilo for mye er oftere sunnere enn noen kilo for lite.

Vi er nok veldig uenige her, hvis du mener hun i hovedinnlegget når du sier "hun litt runde". Hun har garantert en BMI over 30, og det er ikke sunt. Hun jeg linket til ser derimot ut som hun har en normal kroppsvekt, og en normalt trent kropp.

Det er ikke den lege i verden som stoler på BMI. BMI er bare tull, siden det ikke tar hensyn til noe.

Kun blodprøver kan påvise om noen er sunne eller ei, det har ingenting med vekt å gjøre.

Jeg mener at hun du linket til er for tynn, du mener at den runde modellen er for tykk. Vi er tydeligvis uenige, og det er greit, men det er ikke greit å sykeliggjøre alt og alle over størrelse M.

Skrevet

Hun der synes jeg ikke var spesielt pen.

Kroppen er forsåvidt helt ok, fettet er fint fordelt og ligger på de "rette" stedene. Men overvekten tatt i betraktning så passer hun ikke til å være modell. Det finnes en mellomting mellom superskinny og tykk. Dove modellene for eksempel synes jeg generelt har pene og sunne kropper.

Skrevet

hun måtte gjøres tykk.

Det er ikke den lege i verden som stoler på BMI. BMI er bare tull, siden det ikke tar hensyn til noe.

Kun blodprøver kan påvise om noen er sunne eller ei, det har ingenting med vekt å gjøre.

Jeg mener at hun du linket til er for tynn, du mener at den runde modellen er for tykk. Vi er tydeligvis uenige, og det er greit, men det er ikke greit å sykeliggjøre alt og alle over størrelse M.

Det er jeg også enig i, det mener jeg ikke heller :)

Skrevet

Jeg synes nå ikke det er så mye bedre å normalisere overvekt enn det det er å normalisere anoreksi.

Hva skjedde med det midt i mellom, det sunne, det man BØR være?

Hovedproblemet her er at enten bruker man syltynne modeller, eller så går man over til dem som er for store. Hva med å bruke normale kropper, de i str M/38? Istedetfor XXS eller XXL?

Helt enig med deg!!

Kjenne jeg blir provosert av slikt,enten er modellene radmagre eller så er de feite!Hva med de som er vanlig slanke med ikke så alt for mye ekstra? det er mange av oss også!

Det er ikke sunt å være for tynn og det er ikke sunt å være for tjukk,det er noe alle vet!

Anonymous poster hash: 61b5e...f30

Skrevet

Mens jeg blir trist og skremt over at så mange mener dette er en helt ok vekt, og ikke evner å se at damen er sterkt overvektig, bare fordi hun er pen. Tykk er faktisk ikke synonymt med stygg!

Syns hun var pen i ansiktet men alt for stor. Jeg har målene 92-69-99 til sammenligning og jeg er også for stor.

Anonymous poster hash: 96d9c...fe2

Med tanke på at de fleste modeller er 90-60-90 så er du nok ikke for stor nei. Trollkjerring.

Ingen modeller i dag er 90-60-90, det var modellene på 50-tallet det. 90-60-90 er også en veldig sjelden størrelse, de færreste er så timeglassformet. Modeller flest er nok mer rett opp og ned enn som så.

Skrevet

Mens jeg blir trist og skremt over at så mange mener dette er en helt ok vekt, og ikke evner å se at damen er sterkt overvektig, bare fordi hun er pen. Tykk er faktisk ikke synonymt med stygg!

Jeg blir trist fordi jeg faktisk ser på det som en uting å diskutere noens vekt, spesielt når man begynner å spekulere om helsen til vedkommende. Tykk er heller ikke synonymt med usunn.

Uansett ville jeg aldri brukt ordet "feit" om henne.  Når jeg tenker "feit" så ser jeg for meg ekstrem fedme. Mulig dette bare er min tankegang.

Jeg "evner" å se at hun er godt i stand, men for meg er det ufint å kalle folk feite. 

Skrevet

Jeg blir trist fordi jeg faktisk ser på det som en uting å diskutere noens vekt, spesielt når man begynner å spekulere om helsen til vedkommende. Tykk er heller ikke synonymt med usunn.

Uansett ville jeg aldri brukt ordet "feit" om henne. Når jeg tenker "feit" så ser jeg for meg ekstrem fedme. Mulig dette bare er min tankegang.

Jeg "evner" å se at hun er godt i stand, men for meg er det ufint å kalle folk feite.

Jeg er enig i at det uansett er ufint å kalle noen feit, men hun ER tykk, som var ordet du sa det var trist at folk kalt henne. Men ellers er jeg også enig i at det er ufint å diskuteres noens vekt, enten man synes de er for tynne eller for tykke, så skal droppe det ;)

Skrevet

Uansett ville jeg aldri brukt ordet "feit" om henne. Når jeg tenker "feit" så ser jeg for meg ekstrem fedme. Mulig dette bare er min tankegang.

Jeg er enig i at det uansett er ufint å kalle noen feit, men hun ER tykk, som var ordet du sa det var trist at folk kalt henne. Men ellers er jeg også enig i at det er ufint å diskuteres noens vekt, enten man synes de er for tynne eller for tykke, så skal droppe det ;)

Hehe, tydelig at ordene går litt i surr hos meg da  ^_^

Tykk, feit, tjukk, etc er veldig negative ord for meg. Lubben, kraftig og overvektig er hakket bedre.

Men igjen, kanskje dette bare er meg ;)

Skrevet

Hun var flott ja, utrolig pen. men kroppen hennes er ikke akkurat et sunnhetstegn. hun er overvektig. ikke noe bedre å normalisere overvekt som spiseforstyrrelser, som noen andre her skrev!

Anonymous poster hash: 24e4c...cdd
Skrevet

Hun var flott ja, utrolig pen. men kroppen hennes er ikke akkurat et sunnhetstegn. hun er overvektig. ikke noe bedre å normalisere overvekt som spiseforstyrrelser, som noen andre her skrev!

Skrevet

Pen dame. Men ja klart hun er feit det ser da alle. Men hun er pen for det.

Herregud....... Bedre å være tjukk over hoftene enn tjukk i hue!

Ja det er jeg enig. Men du siktet til eng skjønner jeg? Er det ikke lov å si hun er feit når det faktisk er en fakta opplysning? Jeg sa ikke hun var stygg, jeg sa hun var pen og feit. Begge delene er sant

Til eng?

Det er ikke fakta at hun er feit, det er DIN mening. Feite mennesker har ikke definert midje.

Det ER fakta at hun er tykk/overvektig (for å være litt politisk korrekt) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...