Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #26 Skrevet 14. oktober 2013 Det er klart denne dama er for tykk! Ærlig talt, snakk om å leve i fornektelse. Ei venninne av meg som veier 125 kg har også definert midje (og ser forsåvidt flott ut), men hun er da likevel overvektig! Anonymous poster hash: 253f3...99e
Line-mamma til to herlige Skrevet 14. oktober 2013 #27 Skrevet 14. oktober 2013 Da er jeg feit:-)! Ingen som faktisk har sagt det til meg før... Men godt jeg har damene her inne som vet så godt:-)
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #28 Skrevet 14. oktober 2013 Men i all verden da.. Skal dere nekte for at denne dama er sterkt overvektig? Da må jeg henge meg på hun over her, snakk om å leve i fornektelse. Dama er flott hun, men joda, hun er feit, det kommer man ikke bort fra. Om hun vil være slik, og er fornøyd med seg selv, så er jo det veldig bra det altså, men man kommer ikke bort fra det faktum at hun er tykk likevel. Anonymous poster hash: 50ce4...1b1
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #29 Skrevet 14. oktober 2013 Ja, hun har BMI over normalen og er overvektig, men jeg hadde ikke kalt henne feit! Når jeg tenker på "feit", så ser jeg for meg noen med dobbelhake, stor mage i valker som henger over trusekanten osv. Anonymous poster hash: 20697...7db
Honningmelon Skrevet 14. oktober 2013 #30 Skrevet 14. oktober 2013 Syns hun er kjempefin, jeg. Men, så syns jeg syltynne jenter uten former er lite pent da.
Gjest Anybody Skrevet 14. oktober 2013 #31 Skrevet 14. oktober 2013 Finnes en mellomting mellom syltynne modeller og denne damen her... Herregud altså. Ikke rart vi har et økende fedmeproblem når majoriteten ikke evner å se at damen på bildet er feit/overvektig..
Honningmelon Skrevet 14. oktober 2013 #32 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg syns feit er et stygt ord, så det bruker jeg ikke, men ja, hun er overvektig. Jeg syns alikevel hun er like fin som en "vanlig" modell. Jeg syns mange av de er for tynne.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #33 Skrevet 14. oktober 2013 Finnes en mellomting mellom syltynne modeller og denne damen her... Herregud altså. Ikke rart vi har et økende fedmeproblem når majoriteten ikke evner å se at damen på bildet er feit/overvektig.. Rund og overvektig, ja, feit. NEI! Anonymous poster hash: ace84...f81
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #34 Skrevet 14. oktober 2013 Vanlige modeller er jo litt... skinny da. Anonymous poster hash: 41cf0...891
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #35 Skrevet 14. oktober 2013 Det er vel opp til enhver om en vil bruke ordet feit eller ikke... men sånn diagnosemessig skal det mye til før det handler om fedme. Men jeg vil jo si hun ser ut som ei lita dundre som har ligget for mye oppi godteboksen Hun har et meget vakkert ansikt og meget vakkert hår. Anonymous poster hash: a2a02...233
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #36 Skrevet 14. oktober 2013 Vanlige modeller er jo litt... skinny da. Anonymous poster hash: 41cf0...891 Men da er vi tilbake til det jeg skrev i mitt første svar: Hvorfor kan de ikke bruke SUNNE, NORMALE, "midt i mellom" kvinner som modeller? HVORFOR må de absolutt enten bruke de utmagre eller overvektige? Det finnes plenty vakre kvinner som både har former og er nydelige, og ikke minst har en SUNN vekt. Hvorfor bruker de ikke dem? Hvorfor må man enten være tynn eller plus size? De fleste kvinner e rjo normalvektige. Det er jo noe galt et sted når til og med ei av disse plus size modellene måtte gå OPP 10 kg for å passe inn i malen, altså, hun kunne ikke forbli normal, hun måtte gjøres tykk. Sto nettopp om dette i media for en stund tilbake. Anonymous poster hash: 253f3...99e
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #37 Skrevet 14. oktober 2013 hun måtte gjøres tykk. Anonymous poster hash: 253f3...99e Hun er ikke tykk. Hun er formfull. Ikke tykke, formfulle kvinner. - http://www.kk.no/397748/formfull-pinupmote Anonymous poster hash: 41cf0...891
Jallow B Skrevet 14. oktober 2013 #38 Skrevet 14. oktober 2013 At hun er tykk, betyr ikke at hun er usunn.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #40 Skrevet 14. oktober 2013 Hun var pen, men veldig tjukk. *Veldig* tjukk, faktisk?? Anonymous poster hash: ace84...f81
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #41 Skrevet 14. oktober 2013 Er sikker på at om dette bildet var lagt ut på et forum med menn, hadde 90 % svart at de hadde tatt henne selv på en dårlig dag. Så ei lignende på Facebook (der en stor modell ble sammenlignet med en vanlig modell), og hun store vant soleklart mennenes gunst for å si det sånn Synes den kroppsformen er nydelig, men jeg legger kun på meg på magen så jeg får heller holde meg tynn så jeg ikke blir seendes ut som en appelsin med fyrstikkbein. Anonymous poster hash: c7efd...4ab
Tarssan Skrevet 14. oktober 2013 #42 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg forstår ikke hvorfor vi ikke kan ha alle type modeller? Tykke, tynne, noen som er midt i mellom osv. Så klart det er en sammenheng mellom vekt og det å ha god helse, men det er ikke gitt at en person med 15-20 kg for mye har dårlig helse. Fokuset burde ha vært på helse og livstil, ikke på kropp, fasong og vekt.
Cat_Woman Skrevet 14. oktober 2013 #43 Skrevet 14. oktober 2013 Hun var pen, men veldig tjukk. *Veldig* tjukk, faktisk?? Anonymous poster hash: ace84...f81 Ja, hun var da det! Ingen tvil om at hun er overvektig.
Cat_Woman Skrevet 14. oktober 2013 #44 Skrevet 14. oktober 2013 hun måtte gjøres tykk. Anonymous poster hash: 253f3...99e Hun er ikke tykk. Hun er formfull. Ikke tykke, formfulle kvinner. - http://www.kk.no/397748/formfull-pinupmote Anonymous poster hash: 41cf0...891 De damene du linker til her er fine, sunne, formfulle kropper. Men hun det er linket til i hovedinnlegget er jo mye større enn disse!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #45 Skrevet 14. oktober 2013 hun måtte gjøres tykk. Anonymous poster hash: 253f3...99e Hun er ikke tykk. Hun er formfull. Ikke tykke, formfulle kvinner. - http://www.kk.no/397748/formfull-pinupmote Anonymous poster hash: 41cf0...891 De damene du linker til her er fine, sunne, formfulle kropper. Men hun det er linket til i hovedinnlegget er jo mye større enn disse! Jeg tror jeg må vaske brillene mine for om denne damen er formfull så er jeg nesten blind Anonymous poster hash: 04cff...25c
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #46 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg bruker faktisk samme størrelse som henne og har omtrent nøyaktig samme mål. Jeg har alltid vært misfornøyd med kroppen min og har prøvd å slanke meg utallige ganger. Få veldig mye oppmerksomhet fra menn da, så jeg er vel ikke så verst egentlig, men synes selv jeg ser grusom ut med den kroppen. Har ett pent ansikt da. Anonymous poster hash: e3239...863
Cat_Woman Skrevet 14. oktober 2013 #47 Skrevet 14. oktober 2013 (endret) hun måtte gjøres tykk. Anonymous poster hash: 253f3...99e Hun er ikke tykk. Hun er formfull. Ikke tykke, formfulle kvinner. - http://www.kk.no/397748/formfull-pinupmote Anonymous poster hash: 41cf0...891 De damene du linker til her er fine, sunne, formfulle kropper. Men hun det er linket til i hovedinnlegget er jo mye større enn disse! Jeg tror jeg må vaske brillene mine for om denne damen er formfull så er jeg nesten blind badet%F8y-formfull+pinupmote.jpg Anonymous poster hash: 04cff...25c Greit, flere av de var vel mer slanke enn formfulle, men de ser i hvert fall sunne og friske ut (i motsetning til den pene damen tråden handler om) http://bilde.kk.no/badet%F8y-formfull+pinupmote.jpg?o=2398345&w=550&frame=0&ee= Endret 14. oktober 2013 av Cat_Woman
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #48 Skrevet 14. oktober 2013 hun måtte gjøres tykk. Anonymous poster hash: 253f3...99e Hun er ikke tykk. Hun er formfull. Ikke tykke, formfulle kvinner. - http://www.kk.no/397748/formfull-pinupmote Anonymous poster hash: 41cf0...891 De damene du linker til her er fine, sunne, formfulle kropper. Men hun det er linket til i hovedinnlegget er jo mye større enn disse! Jeg tror jeg må vaske brillene mine for om denne damen er formfull så er jeg nesten blind badet%F8y-formfull+pinupmote.jpg Anonymous poster hash: 04cff...25c Greit, flere av de var vel mer slanke enn formfulle, men de ser i hvert fall sunne og friske ut (i motsetning til den pene damen tråden handler om) http://bilde.kk.no/badet%F8y-formfull+pinupmote.jpg?o=2398345&w=550&frame=0&ee= Hun litt runde ser da 10 ganger sunnere ut enn hun der. Selv leger sier jo det, at noen kilo for mye er oftere sunnere enn noen kilo for lite. Anonymous poster hash: ace84...f81
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #49 Skrevet 15. oktober 2013 Er sikker på at om dette bildet var lagt ut på et forum med menn, hadde 90 % svart at de hadde tatt henne selv på en dårlig dag. Så ei lignende på Facebook (der en stor modell ble sammenlignet med en vanlig modell), og hun store vant soleklart mennenes gunst for å si det sånn Synes den kroppsformen er nydelig, men jeg legger kun på meg på magen så jeg får heller holde meg tynn så jeg ikke blir seendes ut som en appelsin med fyrstikkbein. Anonymous poster hash: c7efd...4ab Dette er et yndet tema blant mine venner også (både menn og kvinner). Vi har av og til "anonyme" spørreleker når vi kommer sammen en hel gjeng og når det skal sammenlignes kvinners kroppsfasonger får vi resultater omtrent som dette: Samtlige av mennene foretrekker de formfulle (lik linken til HI) som mange her mener er feite, fremfor de tynne modellene. I motsetning til damene hvor de tynne modellene kommer best ut av det. Når vi gjør samme test med mannlige modeller får vi svar som harmonerer mer. Både menn og kvinner foretrekker den moderat muskuløse mannen med six-pack. Jeg tilhører selv den "formfulle" andelen av oss og må si jeg er godt fornøyd med at mannen min (og andre menn) foretrekker det. Selv synes jeg desverre også at de tynnere modellene er finere da . Anonymous poster hash: 32718...0fa
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #50 Skrevet 15. oktober 2013 Står ikke hvor høy hun egentlig er da. Str 46-48 når man er 1.80 blir ikke det samme som når man er 1.63. Jeg ser i hvert fall ikke like slank ut, og jeg bruker str 46. Anonymous poster hash: 0e9b1...7e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå