Gå til innhold

Hun her var flott da!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes nå ikke det er så mye bedre å normalisere overvekt enn det det er å normalisere anoreksi.

Hva skjedde med det midt i mellom, det sunne, det man BØR være?

Hovedproblemet her er at enten bruker man syltynne modeller, eller så går man over til dem som er for store. Hva med å bruke normale kropper, de i str M/38? Istedetfor XXS eller XXL?

Anonymous poster hash: 253f3...99e
Skrevet

Joda, flott hun, men hun er jo like redigert som de syltynne modellene. Det er ingen som har en slik størrelse, og en så "fin" kropp. Juks og atter juks

Skrevet

Ja, flott dame :)

Men jeg selv foretrekker å være slankere :)

Anonymous poster hash: 38960...982

Skrevet

Joda, flott hun, men hun er jo like redigert som de syltynne modellene. Det er ingen som har en slik størrelse, og en så "fin" kropp. Juks og atter juks

Hva mener du?

Jeg er den størrelsen og jeg har ingen strekkmerker eller cellulitter. Trenger ikke være tjukk for å ha det, vettu, på samme måte som at man ikke trenger å ha det om man er litt tjukk.

Anonymous poster hash: ace84...f81

Skrevet

hun var flott ja!

og noen er slik normalt sett, er ikke dermed sagt de er usunne.

Skrevet

Hva mener du?

Jeg er den størrelsen og jeg har ingen strekkmerker eller cellulitter. Trenger ikke være tjukk for å ha det, vettu, på samme måte som at man ikke trenger å ha det om man er litt tjukk.

Jeg mener, det er redigert på samme måte som hos en tynn modell :)

Retusjert hud, retusjerte kanter og overflater, osv. MYE retusjering 

Skrevet

Hva mener du?

INGEN havner på coveret av noe som helst glossy magasin uten å være kraftig retusjert. Kan godt være hun ikke har hverken strekkmerker eller cellulitter, men masse annet er retusjert, det kan jeg garantere.

Anonymous poster hash: d2bb5...e62

Skrevet

Jeg synes nå ikke det er så mye bedre å normalisere overvekt enn det det er å normalisere anoreksi.

Hva skjedde med det midt i mellom, det sunne, det man BØR være?

Hovedproblemet her er at enten bruker man syltynne modeller, eller så går man over til dem som er for store. Hva med å bruke normale kropper, de i str M/38? Istedetfor XXS eller XXL?

Anonymous poster hash: 253f3...99e

Greit nok at hun ikke er M, men å si at hun er xxl er en smule drøyt.

Anonymous poster hash: 75c5d...9e0

Skrevet

Hun var kjempefeit og usunn. Så mye polstring er ikke bra. Hun trenger å gå ned minst 15 kilo.

Anonymous poster hash: 6d9ad...c83

Skrevet

Må vente litt som kommer 3 bilder opp............

Anonymous poster hash: f2a8c...38b
Skrevet

Syns hun var pen i ansiktet men alt for stor. Jeg har målene 92-69-99 til sammenligning og jeg er også for stor.

Anonymous poster hash: 96d9c...fe2

Skrevet

Hun var kjempefeit og usunn. Så mye polstring er ikke bra. Hun trenger å gå ned minst 15 kilo.

Anonymous poster hash: 6d9ad...c83

Ja, har man definert midje er man kjempetjukk altså...  :rolleyes:

Visste du at det er sunnere å være litt lubben?

Skrevet

Syns hun var pen i ansiktet men alt for stor. Jeg har målene 92-69-99 til sammenligning og jeg er også for stor.

Med tanke på at de fleste modeller er 90-60-90 så er du nok ikke for stor nei. Trollkjerring.

Skrevet

Med tanke på at de fleste modeller er 90-60-90 så er du nok ikke for stor nei. Trollkjerring.

9 cm på både hofter og i livvidden er ganske mye, så jo det er jeg. Er ingen trollkjerring.

Skrevet

Synes verken hun hadde pent ansikt eller kropp jeg. Liker kurver, men dette ble for mye!

Anonymous poster hash: 3695d...810

Skrevet

Hun ser ut som meg og jeg synes selv jeg er bææælfeit. Men det er meg.

Anonymous poster hash: e3239...863

Skrevet

Synes hun var kjempeflott jeg :) Pent ansikt og veldreid kropp, synes ikke hun er tykk som enkelte her mener.

Anonymous poster hash: 20697...7db
Skrevet

Hun ser ikke svær ut nei, men bruker allikevel str 46-48 i klesstr.. Det er mye. 

Anonymous poster hash: 24eae...13e
Gjest Anybody
Skrevet

Pen dame. Men ja klart hun er feit det ser da alle. Men hun er pen for det.

Skrevet

Vakker er hun, men jeg ville ikke vært så stor selv.

Skrevet

Herregud....... Bedre å være tjukk over hoftene enn tjukk i hue!

Gjest Anybody
Skrevet

Ja det er jeg enig. Men du siktet til eng skjønner jeg? Er det ikke lov å si hun er feit når det faktisk er en fakta opplysning? Jeg sa ikke hun var stygg, jeg sa hun var pen og feit. Begge delene er sant

Skrevet

Ja det er jeg enig. Men du siktet til eng skjønner jeg? Er det ikke lov å si hun er feit når det faktisk er en fakta opplysning? Jeg sa ikke hun var stygg, jeg sa hun var pen og feit. Begge delene er sant

Til eng?

Det er ikke fakta at hun er feit, det er DIN mening. Feite mennesker har ikke definert midje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...