Gå til innhold

Er dette normalt? advarsel bilde!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg følger automatisk når jeg svarer på noe jeg?? haha !! ikke gjort med vilje !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fy faen - gjørme?

legen kanskje ??? =S

Ja ser litt ut som våt gjørme :-( ikke noe rød farge i det hele tatt......

Så dette er ikke normalt? :-O

Hi

Anonymous poster hash: c9785...133

vet ikke hva som er normalt dessverre.. ikke for MEG, kanskje ikke heller for deg, men mulig for andre.. så er ikke sikkert det er krise, men hadde nok fått bakoversveis selv ..

Tipper dotten til hvem som helst hadde fått bakoversveis av den brylkremen der!!

Abu

Anonymous poster hash: e309d...042

Hahaha...!

Skrevet

Dotten min får av og til en slik brylkrem de første 1-2 dagene. For dotten min er dette helt normalt.

Anonymous poster hash: bd02d...767

Skrevet

Fått mensen i dag, slik jeg skulle men fargen er helt mørke mørke brun og segt. Aldri hatt sånn mensen før, er dette normalt? Har regelmessig mensen

Dette var eh...spesielt innlegg

Anonymous poster hash: 60b60...821

Skrevet

Til dere som syns det er ekkelt og lurer på hvorfor jeg lurer så er det fordi jeg har aldri opplevd dette før og blir da litt bekymret. Det er enklere å spørre her som anonym enn for eksempel å søke opp ned på nettet, ringe legen hvis dette er helt normalt eller bruke andre fora.

Jeg lurer oppriktig på om dette er normalt eller ikke. Ble sjokkert når jeg skulle på do, trodde det var vanlig mensen jeg hadde fått men i steden så såg jeg dette.

Syns ikke noe om å bli latterliggjort eller gjort narr av, når dette er noe jeg virkelig lurer på.

Hi

Skrevet

Jeg har sånn der hver gang.. Ofte på starten før det kommer friskt og rødt blod, og så på slutten igjen, litt brunere.. Helt normalt for meg i hvertfall. 

Hehe.. alt det rare vi jenter holder på med. :P

Anonymous poster hash: e1942...ab1
Skrevet

Hahaha !!

Bedre å spørre en haug med hormoner her inne, enn å slenge det i fleisen på leger eller venninner!

Alt man lurer på :D

Er dette normalt liksom? Google det er normalt , legge det ut her... Not so much

Skrevet

Jeg syntes det var flott at du spurte her på forumet. Du ga en advarsel i overskriften, og fintfølende behøvde ikke å åpne innlegget.

Håper det gikk greit måten jeg svarte deg på. Jeg prøvde bare å svare at det er normalt på en morsom måte. Flott innlegg fra deg. Det hører hjemme på anonymforum.

Anonymous poster hash: bd02d...767

Skrevet

Til dere som syns det er ekkelt og lurer på hvorfor jeg lurer så er det fordi jeg har aldri opplevd dette før og blir da litt bekymret. Det er enklere å spørre her som anonym enn for eksempel å søke opp ned på nettet, ringe legen hvis dette er helt normalt eller bruke andre fora.

Jeg lurer oppriktig på om dette er normalt eller ikke. Ble sjokkert når jeg skulle på do, trodde det var vanlig mensen jeg hadde fått men i steden så såg jeg dette.

Syns ikke noe om å bli latterliggjort eller gjort narr av, når dette er noe jeg virkelig lurer på.

Hi

Greit at du la ut advarsler, men syns du ikke det er litt drøyt å legge ut? Er det plutselig greit å legge ut en bæsjebleie å lure på om farge/konsistens er normal?

Skrevet

Uf f dette var virkelig ekklelt å legge ut på nettet.Æsj.Beklager men det var kvalmt.

Anonymous poster hash: 4e72b...122
Skrevet

Spontanabort??

Anonymous poster hash: 9277e...5de

Skrevet

HiAnonymous poster hash: c9785...133

Greit at du la ut advarsler, men syns du ikke det er litt drøyt å legge ut? Er det plutselig greit å legge ut en bæsjebleie å lure på om farge/konsistens er normal?

Ja, det synes jeg. Har selv gjort det for å høre om det var den såkalte tannbæsjen.

Anonymous poster hash: ca019...93a

Skrevet

fy faen - gjørme?

legen kanskje ??? =S

Ja ser litt ut som våt gjørme :-( ikke noe rød farge i det hele tatt......

Så dette er ikke normalt? :-O

Hi

vet ikke hva som er normalt dessverre.. ikke for MEG, kanskje ikke heller for deg, men mulig for andre.. så er ikke sikkert det er krise, men hadde nok fått bakoversveis selv ..

Tipper dotten til hvem som helst hadde fått bakoversveis av den brylkremen der!!

Abu

Anonymous poster hash: e309d...042

hahaha,

Ja, dotten hadde detti av den...

Haz

hehe, i zink so, kvilj 

Skrevet

Slik har jeg det hver gang jeg får mensen, men jeg har bare mens annen hver mnd nesten 3mnd'ers mellomrom mellom.
Men er nok helt normalt bare gammelt blod som kommer ut først ville jeg sagt :P

Skrevet

Det er normalt.

Anonymous poster hash: 3f7b1...11d
Skrevet

Det ser sånn ut hos meg også. Hos meg er det pga endometriose og blodet er da fra blodsyster som sprekker. Men det kan være flere grunner så ta deg en tur til legen å få sjekket ut for sikkerhets skyld du :)

Anonymous poster hash: 84b94...b02
Skrevet

Jeg har det slik under hver menstrasjon. Før rødt blod kommer og på slutten av menstrasjonen. Så tror det er normalt.

Anonymous poster hash: 19214...ca6
Skrevet

Æsj, så utrolig ekkelt :(

Anonymous poster hash: 73635...df2

Skrevet

Så nå er tiden kommet for å legge ut mensbilder her inne også?  :o

Anonymous poster hash: f0baa...496

Selvfølgelig, om det ikke er lov til å skrive dialekt så må man jo finne på andre ting å gjøre haha.

Anonymous poster hash: 6f777...b4a

Skrevet

Jeg hadde det hele tiden før da jeg gikk på p-piller.

Anonymous poster hash: 6f777...b4a
Skrevet

Går på p-prevensjon.

Har uvi så begynte på anti biotika på fredag.

Nå kan jeg glimte litt rød farge i bindet, blør nesten ikke noe heller plutselig. Pleier å blø masse.

Tørr ikke å ringe legen på grunn av hvordan dere har svart meg :-( Er redd noe kan være galt

Skrevet

Bruker du First Price bind? 

Anonymous poster hash: f0baa...496
Skrevet

Bruker du First Price bind?  Anonymous poster hash: f0baa...496

Nei bruker Always, hvordan det?

Skrevet

Det her handler virkelig ikke om at folk er fintfølende. Men seriøst, en viss intimgrense trenger vi faktisk her inne. En ting er å forklare, det er noe helt annet enn å legge ut bilder. Dette er direkte ekkelt. Uansett hva man tåler å se.

Og at forumet trenger mer liv er helt klart, men dette er ikke veien å gå!

Mensbind og møkkete truser har ingenting på et foreldreforum å gjøre, annet enn i tekst. Det ironiske er at om folk spør om slikt får de klar beskjed om at dette ikke er noe legeforum, men når bildene kommer blir det brått mer interessant. Og da må jeg nesten spørre; hva feiler det dere?

Anonymous poster hash: 4d740...d77

Skrevet

Det her handler virkelig ikke om at folk er fintfølende. Men seriøst, en viss intimgrense trenger vi faktisk her inne. En ting er å forklare, det er noe helt annet enn å legge ut bilder. Dette er direkte ekkelt. Uansett hva man tåler å se.

Og at forumet trenger mer liv er helt klart, men dette er ikke veien å gå!

Mensbind og møkkete truser har ingenting på et foreldreforum å gjøre, annet enn i tekst. Det ironiske er at om folk spør om slikt får de klar beskjed om at dette ikke er noe legeforum, men når bildene kommer blir det brått mer interessant. Og da må jeg nesten spørre; hva feiler det dere?

Anonymous poster hash: 4d740...d77

Enig.

Ett sted må grensen gå og bilder av mensen er definitivt over grensen for hva som er normalt/greit å publisere på nett.

Har alle sperrer blitt opphevet?

Oppsøk lege hvis man er urolig.

Anonymous poster hash: 231d4...11d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...