Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere et normalt sexliv etter dere ble gravide? Jeg selv er så livredd for å miste at jeg er redd for å ha sex. I tillegg er jeg så kvalm og trøtt og slapp at jeg orker ikke... Håper dette går over. Vil ikke gå hele svangerskapet uten sex...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke hatt sex nå i starten nei, det er ikke rasjonelt men jeg er også redd for å miste. Blir vel bedre etterhvert. Men hadde ikke spesielt mye sex forrige gang jeg var gravid . Nå om dagen er jeg dessuten altfor trøtt!

Skrevet

Er viktigere hva en spiser enn hvor mye sex en har for å si det sånn ;) Sex er bra, har mor det godt har barnet det godt. 

Anonymous poster hash: 43759...855
Skrevet

Her er det ikke mye action;) ikke fordi jeg ville bekymret meg, men fordi det ikke frister når kvalmen er her døgnet rundt. Ikke noen annen grunn altså.

Anonymous poster hash: 91089...77a

Skrevet

Et par ganger i starten, men no er det noen uker siden sist. Er altfor slapp, trøtt og småuggen til å orke noe. Satser på det går over! Er ikke lysten det står på for å si det slik;)

Skrevet

Huff, her er det lite om dagen. Er ekstremt trøtt og ganske kvalm, så da stopper det seg litt av seg selv. Men håper på bedre tider og mer overskudd veldig snart :D

Skrevet

Lite her også.. Men mener det er ganske logisk når man spyr som en gris! Men satser på mer action snart.. Sambo er hvertfall klar, hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...