Gå til innhold

Synsk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn nå setter jeg punktum ok. :)

Anonymous poster hash: 7ac41...024

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du fortelle noe om meg da Cat. 68, hva som helst egentlig? Sånn bare for morro skyld :)

Du er alenemor :P. Hehehe,

Neida, hmmm jeg tenker at du er litt gutte jente, liker fart og spenning og du er blond. Jeg får egentlig ikke frem noe spesielt jobb, men det kan jo bety at du er i permisjon og /eller er på jakt etter ny jobb. Jeg får egentlig ikke opp noen spesielle plager, men trur du sliter med migrene og stressnakke Ibland. Har du nettopp truffet noen ? :) får liksom litt sånn kriblende forelskelse følelse rundt deg ;)

Du har helt rett eller ganske rett på alt. :) Takk :)

Det var gøy da, er ikke akkurat det enkleste å gjøre slikt på et nettsted som dette. Dessuten legger jeg meg jo lagelig til for huggstabben hvis jeg bommer alt for mye. Men som uskyldig moro er det gøy en gang iblant å utfordre seg selv.

Skrevet

Si gjerne noe om meg å :)

Anonymous poster hash: 511a2...99f

Skrevet

Fordi det er sjeldent det går å konkretisere slike ting og tydligjøre det på en sånn måte at det går å finne henne. Jeg for min del mener sterkt at hun lever og er et sted i Europa. Det er på ingen måte nok til å klare å finne henne.

Kan du prøve å få opp noe på meg også? :)Anonymous poster hash: d155b...021
Min første innskytelse er at du er et ganske rolig og behagelig vesen. Du er ikke den som stikker deg mest ut og trives med at det er slik. Jeg føler du jobber i et omsorgsyrke men føler det er litt uklart om det er med barn eller eldre. Begge deler kanskje ? Du har brunt hår og er i et fast forhold . Enten har du nylig giftet deg eller du skal gifte deg snart. 2 barn?

Morsomt at du tok deg tid til å svare, takk! Det var ikke helt galt, men litt. :) Jeg er nok ganske rolig og behagelig, men tror jeg lett blir lagt merke til. Er en livlig person, men kjenner min besøkelsestid. Jobber som lærer, men er også avlaster for en jente, så det var ikke halvgalt. Er blond og i et fast forhold. Antall barn stemmer heller ikke, men alt alt ikke så galt. :)

Anonymous poster hash: d155b...021

Skrevet

Har du noe å si om meg, Cat.68?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...