Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #1 Skrevet 14. oktober 2013 Er det ikke rart at når det er så mange i verden som sier at de er synske, at ingen enda har klart å finne Madeleine McCann? Og fortsatt er det mange som går rundt og tror på synske... Anonymous poster hash: 39b90...209
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #2 Skrevet 14. oktober 2013 Gikk alle dere synske/dere som tror på synske tom for argumenter? Ser at det er vanskelig å argumentere i mot dette. Jeg skjønner ikke at dere kan tro på synske. Anonymous poster hash: 39b90...209
Jallow B Skrevet 14. oktober 2013 #3 Skrevet 14. oktober 2013 Det jeg, og de i min familie, har av "synskhet", hadde ikke kunnet hjelpe i saken, så hva mener du vi skulle bidratt med? De aller fleste kontrollerer ikke den egenskapen..
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #4 Skrevet 14. oktober 2013 Gikk alle dere synske/dere som tror på synske tom for argumenter? Ser at det er vanskelig å argumentere i mot dette. Jeg skjønner ikke at dere kan tro på synske. Anonymous poster hash: 39b90...209 Hvis jeg kjente deg og du ble alvorlig syk ville jeg visst 100 % sikkert om du ville overleve eller om du ville dø av det. Om vi var i slekt ville jeg også fått vite det en stund før du skulle dø - selv om du ikke var syk eller gammel. Jeg ser av og til andre ting som viser seg å stemme. Jeg har sagt foran overleger at den og den kom til å bli frisk og komme hjem og blitt fortalt at det er umulig, at det trolig står om timer eller dager. Men det jeg "får inn" stemmer alltid. Men det betyr ikke at jeg "får inn" slikt om alle folk. Det er også sjeldent at jeg greier å hente opp slik informasjon på kommando. Av og til, andre ganger ikke. Jeg kan også få opp bilder av ting som skjer i fremtiden hos andre. Men heller ikke det styrer jeg særlig. Om jeg prøver hender det at jeg får opp noe, andre ganger ikke. Så på noen områder kan jeg vel sies å være synsk. Men jeg får ingen vibber what so ever angående denne saken. Jeg vet ikke hva som styrer mine "evner", jeg har vanskelig for å forstå det selv det som jeg "får inn". At denne saken ikke er oppklart er dypt tragisk for familien. En barnekidnapper og/eller -morder går fritt omkring et sted. Anonymous poster hash: 3f249...9c7
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #5 Skrevet 14. oktober 2013 Gikk alle dere synske/dere som tror på synske tom for argumenter? Ser at det er vanskelig å argumentere i mot dette. Jeg skjønner ikke at dere kan tro på synske. Anonymous poster hash: 39b90...209 Hvis jeg kjente deg og du ble alvorlig syk ville jeg visst 100 % sikkert om du ville overleve eller om du ville dø av det. Om vi var i slekt ville jeg også fått vite det en stund før du skulle dø - selv om du ikke var syk eller gammel. Jeg ser av og til andre ting som viser seg å stemme. Jeg har sagt foran overleger at den og den kom til å bli frisk og komme hjem og blitt fortalt at det er umulig, at det trolig står om timer eller dager. Men det jeg "får inn" stemmer alltid. Men det betyr ikke at jeg "får inn" slikt om alle folk. Det er også sjeldent at jeg greier å hente opp slik informasjon på kommando. Av og til, andre ganger ikke. Jeg kan også få opp bilder av ting som skjer i fremtiden hos andre. Men heller ikke det styrer jeg særlig. Om jeg prøver hender det at jeg får opp noe, andre ganger ikke. Så på noen områder kan jeg vel sies å være synsk. Men jeg får ingen vibber what so ever angående denne saken. Jeg vet ikke hva som styrer mine "evner", jeg har vanskelig for å forstå det selv det som jeg "får inn". At denne saken ikke er oppklart er dypt tragisk for familien. En barnekidnapper og/eller -morder går fritt omkring et sted. Anonymous poster hash: 3f249...9c7 What she said,..jeg opplever litt av det samme. Jeg prøver å fortrenge denne egenskapen, samtidig som deler av meg vil lære den bedre å kjenne. Å få følelsen av at noen (nær) kommer til å dø snart er så utrolig vond. ,-( Anonymous poster hash: acd2d...894
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #6 Skrevet 14. oktober 2013 What she said,..jeg opplever litt av det samme.Jeg prøver å fortrenge denne egenskapen, samtidig som deler av meg vil lære den bedre å kjenne. Å få følelsen av at noen (nær) kommer til å dø snart er så utrolig vond. ,-( Anonymous poster hash: acd2d...894 Prøv å snu det rundt når du opplever det. Se på det som en gave. Du får faktisk muligheten til å ta farvel, til å dra på et besøk en siste gang, til å si noe du alltid har tenkt å si til personen, men aldri har gjort (som at du er glad i ham/henne), til å hjelpe litt eller gjøre noe positivt. Jeg syntes det var forferdelig å få disse forvarslene inntil jeg greide å snu min egen holdning til det. Jeg blir ikke mindre trist, men jeg får faktisk en mulighet til å ta farvel, og det er ikke alle som får (du kan selvfølgelig ikke si det til personen, men det er godt å vite at du fikk mulighet til f.eks. ta det besøket du har utsatt i noen uker). Anonymous poster hash: 3f249...9c7
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #7 Skrevet 14. oktober 2013 Det forutsetter at man kan kontrollere evnene. Jeg kjenner ingen som kan det. De kommer spontant. Anonymous poster hash: 29298...3f4
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #8 Skrevet 14. oktober 2013 Nå kan jeg bare snakke for meg selv, men det er ikke sånn at selv om jeg kommuniserer med ånder så kan jeg se alle ånder... Jeg kan kun se de som oppsøker meg, og det er ikke sånn at jeg går rundt og ser ånder overalt derfor kan jeg ikke bidra i slike saker... Anonymous poster hash: ac249...06a
Cat.68 Skrevet 14. oktober 2013 #9 Skrevet 14. oktober 2013 Fordi det er sjeldent det går å konkretisere slike ting og tydligjøre det på en sånn måte at det går å finne henne. Jeg for min del mener sterkt at hun lever og er et sted i Europa. Det er på ingen måte nok til å klare å finne henne.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #10 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg for min del mener sterkt at hun lever og er et sted i Europa. Det er på ingen måte nok til å klare å finne henne. Det begrenser jo søkeområdet litt da. Anonymous poster hash: 7b7ba...072
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #11 Skrevet 14. oktober 2013 Kan dere synske fortelle meg noe? Får dere inn noe om meg? (Uten å nevne navn, etternavn, hvor jeg bor) Tenker mer på sykdom hos meg, eller hos min familie...? Anonymous poster hash: 904c1...3b2
Cat.68 Skrevet 15. oktober 2013 #12 Skrevet 15. oktober 2013 Kan dere synske fortelle meg noe? Får dere inn noe om meg? (Uten å nevne navn, etternavn, hvor jeg bor) Tenker mer på sykdom hos meg, eller hos min familie...? Anonymous poster hash: 904c1...3b2 jeg skal prøve å fange opp vibbene av deg, mest for moro og så håper jeg du er oppriktig tilbake. Jeg mener du et et sted mellom 25-27 år. Du har halvlangt mellomblondt mot brunt hår. Jeg føler du jobber med papirer/regnskap. Du har vært en del plaget med mandlene og du har et håndledd og en høft som ikke er helt bra. Jeg trur har 2 barn.Eller 1 barn og 1 på vei. Husk nå at dette er uten noe som helst å gå på når det kommer til deg, samt at kl er 02.30 på natta. Så hvis jeg bommer mye er det egentlig ikke så rart.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #13 Skrevet 15. oktober 2013 Fordi det er sjeldent det går å konkretisere slike ting og tydligjøre det på en sånn måte at det går å finne henne. Jeg for min del mener sterkt at hun lever og er et sted i Europa. Det er på ingen måte nok til å klare å finne henne. Kan du prøve å få opp noe på meg også? Anonymous poster hash: d155b...021
Cat.68 Skrevet 15. oktober 2013 #14 Skrevet 15. oktober 2013 Fordi det er sjeldent det går å konkretisere slike ting og tydligjøre det på en sånn måte at det går å finne henne. Jeg for min del mener sterkt at hun lever og er et sted i Europa. Det er på ingen måte nok til å klare å finne henne. Kan du prøve å få opp noe på meg også? Anonymous poster hash: d155b...021 Da får det eventuelt bli senere idag. Har nettopp kommet hjem fra nattvakt så nå skal jeg sove noen timer.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #15 Skrevet 15. oktober 2013 Ok. Jeg skjønner :-). Interessant å lese. Spennende å se om antagelsene over om jenta stemmer :-). Hvis noen ser noe om meg også og får inn noen vibber, så blir jeg fascinert av gaven deres. Jeg lover å si helt ærlig hvor dere 'treffer'. Jeg syntes dere er heldige. HI Anonymous poster hash: 39b90...209
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #16 Skrevet 15. oktober 2013 Fordi det er sjeldent det går å konkretisere slike ting og tydligjøre det på en sånn måte at det går å finne henne. Jeg for min del mener sterkt at hun lever og er et sted i Europa. Det er på ingen måte nok til å klare å finne henne.Kan du prøve å få opp noe på meg også? Anonymous poster hash: d155b...021 Da får det eventuelt bli senere idag. Har nettopp kommet hjem fra nattvakt så nå skal jeg sove noen timer. Ok, den er grei. Sov godt! Anonymous poster hash: d155b...021
ny vestfold Skrevet 15. oktober 2013 #17 Skrevet 15. oktober 2013 Fordi det er sjeldent det går å konkretisere slike ting og tydligjøre det på en sånn måte at det går å finne henne. Jeg for min del mener sterkt at hun lever og er et sted i Europa. Det er på ingen måte nok til å klare å finne henne. Kan du prøve å få opp noe på meg også? Anonymous poster hash: d155b...021 Da får det eventuelt bli senere idag. Har nettopp kommet hjem fra nattvakt så nå skal jeg sove noen timer. Hei Cat 68,har du mulighet til å se noe om meg?jeg skulle så gjerne vist om jeg kommer meg ut i jobb igjen,og om jeg finner den store kjærligheten :-)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #18 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg tror også hun er i live, men tror hun er i Portugal, Frankrike eller Nederland. Anonymous poster hash: 1e1eb...d29
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #19 Skrevet 15. oktober 2013 en bekjent av meg så(drømte) at hun ble bært av en mann mot stranden,der satt de i en ferje el annen båt på ett åpent dekk,de dro til en øy el annet land under 3timers båttur fra der hun ble tatt. Hun sov hele veien og da de gikk av båten,ble hun bært ett kort stykke,føre de gikk opp i 12etg på en blokk,og vedkommende trur hun er der enda,og i live.men hun har ikke turt å gå mer inn for å tolke el få mer kontakt med det hun så. Anonymous poster hash: 89062...2d6
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #20 Skrevet 15. oktober 2013 Er det ikke rart at når det er så mange i verden som sier at de er synske, at ingen enda har klart å finne Madeleine McCann? Og fortsatt er det mange som går rundt og tror på synske...Anonymous poster hash: 39b90...209 la di 'synske' bare være i fred, selvom du ikke tror, så er det nok andre som gjør det, selv er jeg ikke synsk, og takk Gud for det. Anonymous poster hash: dff53...c6e
Cat.68 Skrevet 15. oktober 2013 #21 Skrevet 15. oktober 2013 Fordi det er sjeldent det går å konkretisere slike ting og tydligjøre det på en sånn måte at det går å finne henne. Jeg for min del mener sterkt at hun lever og er et sted i Europa. Det er på ingen måte nok til å klare å finne henne. Kan du prøve å få opp noe på meg også? Anonymous poster hash: d155b...021 Da får det eventuelt bli senere idag. Har nettopp kommet hjem fra nattvakt så nå skal jeg sove noen timer. Hei Cat 68,har du mulighet til å se noe om meg?jeg skulle så gjerne vist om jeg kommer meg ut i jobb igjen,og om jeg finner den store kjærligheten :-) Jeg er virkelig ikke noe flink med slike ting. Det du spør meg om krever egentlig så veldig mye mer en noen linjer skrevet anonymt på et nettforum. Jeg får enkelte ganger en innskytelse for noe, en følelse ,og da kan jeg fortelle om den. Jeg ønsker egentlig ikke å se/spå fremtiden til folk da det krever en god del av en. Håper på respekter det. Det er ikke for å være kjip.
Skylander Skrevet 15. oktober 2013 #22 Skrevet 15. oktober 2013 Kan du fortelle noe om meg da Cat. 68, hva som helst egentlig? Sånn bare for morro skyld
Cat.68 Skrevet 15. oktober 2013 #23 Skrevet 15. oktober 2013 Kan du fortelle noe om meg da Cat. 68, hva som helst egentlig? Sånn bare for morro skyld Du er alenemor . Hehehe, Neida, hmmm jeg tenker at du er litt gutte jente, liker fart og spenning og du er blond. Jeg får egentlig ikke frem noe spesielt jobb, men det kan jo bety at du er i permisjon og /eller er på jakt etter ny jobb. Jeg får egentlig ikke opp noen spesielle plager, men trur du sliter med migrene og stressnakke Ibland. Har du nettopp truffet noen ? får liksom litt sånn kriblende forelskelse følelse rundt deg
Skylander Skrevet 15. oktober 2013 #24 Skrevet 15. oktober 2013 (endret) Kan du fortelle noe om meg da Cat. 68, hva som helst egentlig? Sånn bare for morro skyld Du er alenemor . Hehehe, Neida, hmmm jeg tenker at du er litt gutte jente, liker fart og spenning og du er blond. Jeg får egentlig ikke frem noe spesielt jobb, men det kan jo bety at du er i permisjon og /eller er på jakt etter ny jobb. Jeg får egentlig ikke opp noen spesielle plager, men trur du sliter med migrene og stressnakke Ibland. Har du nettopp truffet noen ? får liksom litt sånn kriblende forelskelse følelse rundt deg Du har helt rett eller ganske rett på alt. Takk Endret 15. oktober 2013 av Alenemor83
Cat.68 Skrevet 15. oktober 2013 #25 Skrevet 15. oktober 2013 Fordi det er sjeldent det går å konkretisere slike ting og tydligjøre det på en sånn måte at det går å finne henne. Jeg for min del mener sterkt at hun lever og er et sted i Europa. Det er på ingen måte nok til å klare å finne henne. Kan du prøve å få opp noe på meg også? Anonymous poster hash: d155b...021 Min første innskytelse er at du er et ganske rolig og behagelig vesen. Du er ikke den som stikker deg mest ut og trives med at det er slik. Jeg føler du jobber i et omsorgsyrke men føler det er litt uklart om det er med barn eller eldre. Begge deler kanskje ? Du har brunt hår og er i et fast forhold . Enten har du nylig giftet deg eller du skal gifte deg snart. 2 barn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå