Gå til innhold

da kommer jeg tilbake hit fra 1.trimester..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sender deg enda en god klem♡ ble ikke helt denne dagen du hadde sett for deg.. kos deg med et stooort stykke bursdagskake med god samvittighet:-) håper du får hjem mann og barn snart så du kan få andre ting å tenke på:-) klem:-)

Bursdagskake er det ingen som ha gitt. Ingen gave. To barn er hjemme og jeg smiler alt jeg kan, men fy søren så tøft. Den ekle følelsen i magen .. sånn ekkel menssmerte .. jeg har bestemt megfor å kjøre på med en gang blødningene gir seg for utifra andres erfaringer virker det som at man er meget fruktbar etter noe slik. Jeg aner ikke når el er, aner ikke når jeg skal teste etter el heller... jeg må ta neon noen g. Tester for å se når hcg går ut av kroppen antar jeg?

klem

Annonse

Så trist å lese! :( Håper det fester seg en ny spire så fort du er i gang igjen!! Masse lykke til!! :)

Jeg mistet i uke 7 den 10 September. Blødde ikke mange dagene, og hoppet i det igjen. Fikk positiv test på onsdag forrige uke, og HcG målingene hos doktormannen stiger som de skal. (Vi håper nå!)

Krysser fingrene for deg også! Ja, til dere alle som venter å venter! :)

Takk for svar!! Ble dine graviditetstester negative før du hoppet på igjen? Eller bare kjørte du på? Testet du med el tester? Mye spm.. sorry.. :/ jeg vil bare hoppe på så fort blødningene stopper. Det stoppet opp i natt, men begynte igjen nå.. doh...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...