Gå til innhold

når ringe ved lite liv?

Anbefalte innlegg

Som overskriften sier når skal man ringe føden ved lite liv? Er 31 +4. Jeg har kjent liv i dag men mye mindre enn vanlig. Bekymret. Har ikke virket med kald saft heller. Om det ikke tar seg opp i løpet av ettermiddagen hadde dere ringt? Er litt stressa.

Anonymous poster hash: b96bd...227

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144088499-n%C3%A5r-ringe-ved-lite-liv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv safttrikset etter en time igjen og får du ikke respons da hadde jeg ringt!

Jeg ringte føden i uke 25 og fikk komme inn med en gang. Jeg hadde kjent liv, men mindre enn vanlig,.

De sa det kostet dem så lite å legge på ul apparatet og ta en sjekk så det var bare å ringe igjen : )

Ungen kan jo reddes helt fint så langt som vi er nå så da er det bedre å sjekke en gang for mye enn for lite.

mest sannsynlig er alt i skjønneste orden. Mageboeren har sikkert lagt seg annerledes eller tar en rolig dag : )

men ring hvis ikke safttesten funker om en time og hold oss oppdatert !!

Lykke til : )) Og husk det går så og si alltid bra : ))

Forrige svangerskap kjente jeg plutselig mye mindre spark/bevegelser enn vanlig, var rundt uke 30. Prøvde med liter vis med nesten rein saft, isbiter, dyttet for å få respons, men det nyttet ikke ;) Ringte føden og fikk beskjed å drøye 30 min, hadde det ikke skjedd noe mer da, skulle jeg komme :) Da viste det seg at den lille røver frøkna vår hadde lagt seg med ryggen ut og sparket mot min rygg! ;) Hun hoppet rundt på ulskjermen uten at jeg kunne kjenne noe som helst :) Ring en gang for mye enn for lite! :) De sa det var bra jeg ringte og kom inn :)

Helt enig med de andre her. Bedre å ringe en gang for mye enn for lite. Jeg opplevde det samme i uke 36 omtrent, og ble veldig godt mottatt på sykehuset, tatt på alvor og grundig undersøkt. Følte meg ikke dum eller hysterisk, bare i veldig gode hender.

Alt var i orden, forøvrig, min lille hadde også snudd ryggen ut og dermed var bevegelsene helt annerledes.

off.....sånn har den frøkna her gjort jevnlig....masse liv i maaaange dager, for så å bli putt stille.

har kun kjent svake og få bevegelser.

og jeg har ringt inn å vært bekymret...og har fått kommet inn å alt er bra ;)  hehe

etter en dag så det full fest der inne igjen!

føler meg som den pingla og jeg har vanvittige dårlige dager når det er lite liv.....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...