Edelweis Skrevet 14. oktober 2013 #1 Skrevet 14. oktober 2013 Da slipper vi å bytte bank det betyr at vi må betale 7000 i mnd i stedet for 12000 åhh.. jeg er så fornøyd! kan jo sette av mye mer til sparing nå fremover og skaffe oss en god buffer!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #2 Skrevet 14. oktober 2013 hurra Anonymous poster hash: 91c18...37d
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #3 Skrevet 14. oktober 2013 Oj, gratulerer! Hvordan fikk du det til? Kan tenke meg å betale mindre per mnd jeg også, altfor høye utgifter. Anonymous poster hash: 063a2...01c
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #4 Skrevet 14. oktober 2013 Oj, gratulerer! Hvordan fikk du det til? Kan tenke meg å betale mindre per mnd jeg også, altfor høye utgifter. Anonymous poster hash: 063a2...01c Betal over lengre tid så er mye gjort.. Anonymous poster hash: 237c0...726
Edelweis Skrevet 14. oktober 2013 Forfatter #5 Skrevet 14. oktober 2013 Oj, gratulerer! Hvordan fikk du det til? Kan tenke meg å betale mindre per mnd jeg også, altfor høye utgifter. Anonymous poster hash: 063a2...01c vi har hatt et fastrentelån og 2 topplån over der igjen. nå fikk vi samlet alt i et lån pga at boligen har steget i verdi, og har brutt fastrenteavtalen. satt lånet på lenger betalingstid. vi er bare i 20 årene så vi tåler å sette det på 25 år. så slapp vi å betale noe denne måneden, så da legger jeg de pengene i en kredittgjeld som vi har på 10 000, så ble vi kvitt den og =)
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #6 Skrevet 14. oktober 2013 Gratulerer! må være en lettelse! Vi har også vært inne på tanken med å spørre. Hvordan går man frem? Takstmann som setter ny takst? Vi har et boliglån på 2,650 nå. Et billån vi nesten er ferdig med, står igjen 35 tusen der. Så har vi kredittkort på 10tusen. Kan billån og kredittlån "flettes inn", om man refinansierer? Har betalt ned 190tusen på boliglånet iløpet av 2 år. Vi har lånet fordelt over 20 år nå. Anonymous poster hash: f816b...b23
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #7 Skrevet 14. oktober 2013 Oj, gratulerer! Hvordan fikk du det til? Kan tenke meg å betale mindre per mnd jeg også, altfor høye utgifter. Anonymous poster hash: 063a2...01c vi har hatt et fastrentelån og 2 topplån over der igjen. nå fikk vi samlet alt i et lån pga at boligen har steget i verdi, og har brutt fastrenteavtalen. satt lånet på lenger betalingstid. vi er bare i 20 årene så vi tåler å sette det på 25 år. så slapp vi å betale noe denne måneden, så da legger jeg de pengene i en kredittgjeld som vi har på 10 000, så ble vi kvitt den og =) Å,skjønner...Vi har bare boliglån...pluss studielån da, men det beholder vi jo i statens lånekasse. Men, hvor mye har dere i boliglån da? Anonymous poster hash: 063a2...01c
Edelweis Skrevet 14. oktober 2013 Forfatter #8 Skrevet 14. oktober 2013 Gratulerer! må være en lettelse! Vi har også vært inne på tanken med å spørre. Hvordan går man frem? Takstmann som setter ny takst? Vi har et boliglån på 2,650 nå. Et billån vi nesten er ferdig med, står igjen 35 tusen der. Så har vi kredittkort på 10tusen. Kan billån og kredittlån "flettes inn", om man refinansierer? Har betalt ned 190tusen på boliglånet iløpet av 2 år. Vi har lånet fordelt over 20 år nå. Anonymous poster hash: f816b...b23 gå til banken å be dem se på muligheten for å få baket det inn i boligånet deres. om de trenger ny takst vet de i banken. så fikser de resten til dere =)
Edelweis Skrevet 14. oktober 2013 Forfatter #9 Skrevet 14. oktober 2013 Oj, gratulerer! Hvordan fikk du det til? Kan tenke meg å betale mindre per mnd jeg også, altfor høye utgifter. Anonymous poster hash: 063a2...01c vi har hatt et fastrentelån og 2 topplån over der igjen. nå fikk vi samlet alt i et lån pga at boligen har steget i verdi, og har brutt fastrenteavtalen. satt lånet på lenger betalingstid. vi er bare i 20 årene så vi tåler å sette det på 25 år. så slapp vi å betale noe denne måneden, så da legger jeg de pengene i en kredittgjeld som vi har på 10 000, så ble vi kvitt den og =) Å,skjønner...Vi har bare boliglån...pluss studielån da, men det beholder vi jo i statens lånekasse. Men, hvor mye har dere i boliglån da? Anonymous poster hash: 063a2...01c vi har boliglån på tilsammen 1,640 000. verdien på boligen er 1,930 000.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå