Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #1 Skrevet 14. oktober 2013 grunnen til at jeg spør etter deg er fordi jeg har en sak pågående, jeg har motatt OS etter vanlige regler, men NAV lokalt fårespeilet meg at den ville fortsette ut skoleåret mitt nå 2013/2014, så jeg fikk i sommer utvidet os tross etter og hatt den to år, men jeg måtte søke på nytt i september. Jeg søkte og fikk avslag, grunnet jeg har fått den for lenge. de beklaget seg skriftlig og skrev at jeg ikke skulle måtte betale de tre månedene jeg nå har fått over fordi det var dem sin feil. men ifølge enen lov, så skal jeg kunne få os ut skoleåret. i følge nav, men så fikk jeg beskjed en uke før jeg skulle få utbetalt at dette ble avslått.Jeg får ikke betalt husleie, strøm eller barnehage og siden jeg er student, får jeg ikke noe sosial hjelp i overgangen, jeg har ingen jobb på si og har flyttet over to timer til et ukjent sted for og gå på skole. så skjer dette. jeg mister hus og får inkassoer, jobbmarkedet er metta så jeg aner ikke hva jeg skal gjøre Anonymous poster hash: 9cd20...dd6
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #2 Skrevet 14. oktober 2013 bare for og legge til. jeg skule mottat os til og med oktober. men de stoppet den 10. september.. uansett om jg har rett eller ikke. så lurer jg på når det er nav sin feil at jg havner i denne situasjonen men de nekter å hjelpe meg nå fordi jg er student Anonymous poster hash: 9cd20...dd6
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #3 Skrevet 14. oktober 2013 Du har mottatt os i 2 år og nå sier NAV at du har fått os for lenge. Forstår jeg deg riktig da? Hvor gammel er barnet? Anonymous poster hash: 7ab55...2c0