Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #1 Skrevet 14. oktober 2013 Anonymous poster hash: e272a...cd3
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #2 Skrevet 14. oktober 2013 Dødt, mener du? Anonymous poster hash: da0a9...8de
Gilette Skrevet 14. oktober 2013 #3 Skrevet 14. oktober 2013 Koselig kanskje men passe dølt og. Håper det tar seg opp ellers ser jeg ingen grunn til å fortsette å poppe innom her.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #4 Skrevet 14. oktober 2013 Om koselig er det samme som drittkjedelig, så er jeg enig! Anonymous poster hash: ca929...053
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #5 Skrevet 14. oktober 2013 Til og med vaksinetrådene har en fin tone, hva skjer? Anonymous poster hash: 5a035...6c9
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #6 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg synes også der er bedre stemning her nå. Deilig at folk ikke bare kan slenge ut dritt i hytt og gevær Anonymous poster hash: 218a1...616
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #7 Skrevet 14. oktober 2013 Overhodet ikke, gørr kjedelig er mer korrekt. Anonymous poster hash: be33e...801
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #8 Skrevet 14. oktober 2013 Synes det er like mye surmaga svar her jeg. Det er jo nickbrukerne som drar, ikke oppmerksomhetssyke anonyme med oppgulp. Dessuten er jo stemninga noget spesiell pga. modereringsuenightene her.. Anonymous poster hash: d26be...752
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #9 Skrevet 15. oktober 2013 Angstbitersk, vulgærrasistisk, snevert eller bare kjedelig, men verre, snart helt uten personligheter. Å sette i gang med brukermoderatorer hadde en utilsiktet negativ effekt, da dette var brukere som faktisk var med på å prege sidene og gi dem karakter, mens de nå er redusert til ryddehjelp. Anonymous poster hash: da0a9...8de
Musemorbr / Skrevet 15. oktober 2013 #10 Skrevet 15. oktober 2013 Å sette i gang med brukermoderatorer hadde en utilsiktet negativ effekt, da dette var brukere som faktisk var med på å prege sidene og gi dem karakter, mens de nå er redusert til ryddehjelp. Anonymous poster hash: da0a9...8de Akkurat det er faktisk sant. De har liksom mistet litt piffen. De brukermodererer, men glemmer å bruke forumet. Mulig de også bare ikke er her så mye, siden det har vært så laber stemning i det siste.
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 15. oktober 2013 #11 Skrevet 15. oktober 2013 Å sette i gang med brukermoderatorer hadde en utilsiktet negativ effekt, da dette var brukere som faktisk var med på å prege sidene og gi dem karakter, mens de nå er redusert til ryddehjelp. Anonymous poster hash: da0a9...8de Akkurat det er faktisk sant. De har liksom mistet litt piffen. De brukermodererer, men glemmer å bruke forumet. Mulig de også bare ikke er her så mye, siden det har vært så laber stemning i det siste. Enig!! De "kule og morsomme"(De jeg kjenner til!) har jo helt sluttet å være med i debattene!....
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #12 Skrevet 15. oktober 2013 Men dei som glefser etter skrivefeil er jo altid her. Anonymous poster hash: 5dd82...e44
Edelweis Skrevet 15. oktober 2013 #13 Skrevet 15. oktober 2013 jeg synes det er trivelig her jeg også. hvis stygge kommentarer og krasse svar er personlighet, så er jeg glad jeg ikke møter disse personene. om folk hadde snakket slik til vanlig face to face når de møtte folk som mange har gjort her inne så hadde nok de fleste reagert. men så fort man kan skrive det til en ukjent er det som personlighet og argument i en diskusjon og regne.
Cat.68 Skrevet 15. oktober 2013 #14 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg har nok vært litt dårlig på å delta på debatter etter at jeg ble brukermodetor, men det er nok mest fordi jeg har syntes det vært vanskelig å skulle delta i tråder som plutselig kanskje må modereres. Men føler dette begynner å gå seg mer og mer til. Og etterhvert som jeg blir tryggere i rollen som moderator stiger nok også aktivitetsnivået. Er nok snakk om en innkjøringsfase hos de fleste av oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå