Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #1 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg har tatt opp skinkebiff (slike av svin) som jeg tenkte til middag i dag, men finner ikke på tilbehør. Fantasien er ikke på topp i dag kjenner jeg Anonymous poster hash: eeead...9b9
☆☆☆ Skrevet 14. oktober 2013 #2 Skrevet 14. oktober 2013 Epler og løk i båtar, steikt i omn eller steikepanne.
hønemor0408 Skrevet 14. oktober 2013 #3 Skrevet 14. oktober 2013 gulrotstuing med enten kokte eller ovnsbakte poteter! namnam! eller min favoritt, blåmuggost saus med stekte, ovnsbakte eller kokte poteter sausen kan du lage så sterk du vil ha den. og selfølgelig med litt grønnsaker.
Soon to be mum Skrevet 14. oktober 2013 #4 Skrevet 14. oktober 2013 Ovnsbakte potetbåter, soppstuing og diverse grønnsaker etter smak.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #5 Skrevet 14. oktober 2013 Vend dem i salt, pepper og sesamfrø før steking. Server med salat av couscous, cherrytomater, agurk, rødløk, koriander og persille, og evt andre ting du måtte ha i skapet. Ved siden av har du sweet chili saus. Skvis litt lime over det hele, så er du i himmelen. Anonymous poster hash: d3191...32d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå