Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #1 Skrevet 14. oktober 2013 ....gjør det så vanskelig å velge vogn. Jeg hadde merket trollungen på første. Kjøpte brukt emmaljunga til andre, og venter nå nr 3. Planen vår var å kjøpe en fin brukt vogn denne gangen også, men vi klarer ikke å bestemme oss for hva slags vogn vi skal ha... Syns jo emmaljunga var en skikkelig god vogn å trille. Noen som har noen erfaringer å dele, eller en god vogn å anbefale? :-) Anonymous poster hash: 37ef8...b64
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #2 Skrevet 14. oktober 2013 Ingen som har noe å anbefale? Bor i byen, kjører bil. Så den må være liten, men også egnet til å ut å gå tur med. :-) Anonymous poster hash: 37ef8...b64
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #3 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg er vel ikke den som kan anbefale noe egentlig,ettersom jeg har hatt en monster av ei vogn til alle tre barna mine...Brio kombivogn Men nå skal nr tre få en bedre vogn å sitte i når hun vil begynne å se mer av verden, og da vil jeg kjøpe baby jogger city elite.men finner den ikke brukt noen plass er i midt-norge,så det spørs om jeg må kjøpe ny...het imot det egentlig,ettersom dette er siste barnet mitt,men tenker sånn at om jeg betaler 4000kr for den så kan jeg selge den igjen for 2000-2500 om et par år igjen Anonymous poster hash: 400f0...bc5
Gjest meg&mini Skrevet 14. oktober 2013 #4 Skrevet 14. oktober 2013 Bugaboo Buffalo! Fantastisk vogn på alle terreng:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå