Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #1 Del Skrevet 14. oktober 2013 Hvor lenge er babyen din våken hvis han/hun har sovet ca 1 time, før du legger han/henne neste gang? Virker som jeg bommer litt på sovetider om dagen, og det er så kjedelig nå som alt fungerte så greit Han gjør ikke noe særlig tegn til at han er trøtt, men når jeg legger han i vogna så ser jeg at han er trøtt, men da blir det en del gråt fordi han er overtrøtt. Kjedelig! Vil jo heller ikke legge han for tidlig, for da blir det krig Anonymous poster hash: d7609...54e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2010 Mammaen Skrevet 14. oktober 2013 #2 Del Skrevet 14. oktober 2013 Her er det ca 2 timer mellom han våkner og til han må sove igjen. Det er uansett om han sover 1/2 time eller 2 timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #3 Del Skrevet 14. oktober 2013 Tusen takk Må prøve oss frem litt i dagene som kommer Anonymous poster hash: d7609...54e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
illi85 Skrevet 14. oktober 2013 #4 Del Skrevet 14. oktober 2013 Her er jenta mi trøtt alt mellom 30 min- 2,5 timer etter siste søvn. Ingen logikk, hun kan ha sovet 2 timer, men være trøtt etter 30 minutter oppe. Det eneste som er fast er at hun ca sover tilsammen 4 timer på dagtid og 13 timer på natten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå