Gå til innhold

Når er det greit å flytte sammen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

. Jeg å kjæresten har vært sammen i 5 mnd nå ( 6 i november). Vi bor to timer unna hverandre å ses hveyeneste helg, han pleier ofte å dra fra meg på mandag morgen bare for å få en ekstra natt sammen, forholdet blomstrer å vi er ute av den så kaldte nyforelsket fasen å har kommet inn i en normal rytme. Vi prater stadig om hvor mye vi gleder oss til fremtiden å flytte sammen osv. Jeg har en sønn på 5 år som jeg har vært alene med fra starten av, barnefar er helt ute av bildet. Han har en datter som også er 5 år men hun bor i nordnorge å kommer på besøk i ferier å noen helger nå og da. Våre to skal møtes for første gang om ikke så veldig legne men vi regner med at det går veldig bra. De har snakket sammen på tlf og via web cam. Å snakker stadig om hverandre ellers. Min sønn å kjæresten går supert sammen å min kjære har allerede blitt "pappa" :) (kjempe søtt)

Den orginale planen var at vi skal flytte oppover til vår/sommer 2014, etter ca et år ut i forholdet. men jobb messig å bolig messig trives jeg ikke der hvor jeg er nå. Å har heller ikke gjort det de siste to årene, føler meg litt fastkjørt.

Jeg føler meg klar nå å har ringt litt rundt etter barnehage tilhan og jobb til meg å alt ser ut til å falle på plass. Jeg vil vedig gjerne flytte hit rett etter nytt år.

Dvs ca 7 mnd ut i forholdet.

Er dette for tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg personlig synes det er for tidelig, men hvis det føles riktig ut for dere så gjør dere det ;-)

Jeg har vært sammen med kjæresten min i snart 1år. Vi har begge barn og bor ca 30min fra hverandre, men pga barn og jobb så ser vi hverandre ikke noe oftere enn dere gjør.

Vi snakker om å flytte sammen neste høst altsa da har vi vært sammen i ca 2 år.

Anonymous poster hash: d5cd5...028

Skrevet

Jeg ventet 2 år og angrer ikke på det. Nyt forelskelsen og det å være kjærester. Bruk tiden på å bli kjent. Dere får nok av år dere kan bo sammen. Vi har nå vært sammen i 6 år og bodd sammen i 4 av de. Hverdagen kommer over natta og da er det en fordel at forholdet er bygget av annet en kun forelskelse. Noe det helt naturlig er så tidlig i et forhold. Skjønner at du er utålmodig men lykke til med avgjørelsen :) dere vet selv hva som er riktig for dere :)

Anonymous poster hash: bde66...dab

Skrevet

Her var det bare et barn med i bilde, men vi flyttet sammen etter en mnd. Dersom du mistrives der du er nå, ville jeg flyttet. Om dere skulle gå fra hverandre, så kan det jo ende du trives bedre på den nye plassen uansett slik at du vil bli der. Kjør på :)

Skrevet

Jeg ville også ventet. Jeg har nå vært sammen med kjæresten i et år, og vi har ingen planer om å flytte sammen. Ser for meg at det kan skje om et år eller litt mer. Men her er det fem barn å ta hensyn til da. Men jeg tviler på at nyforelsketfasen deres er over allerede nå egentlig, og siden du ikke trives der du er nå, ville jeg vært ekstra påpasselig. Så du ikke forhaster deg "kun" for å komme deg vekk...

• 1 måned senere...
Skrevet

Dette er en case uten en bestemt sannhet. 

Men prøv å lev litt mer sammen?

Få til situasjoner der dere må ofre og være elskverdig med hverandre for å løse situasjonen. 

Litt som bør de gifte seg på nrk.

Så det er mulig å teste litt ut på forhånd =) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...