Gå til innhold

Skyggestrek eller svak positiv? Se bilde.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette en skyggestrek? Eller kan den være positiv? Er to dager over ikm i dag, men denne streken dukket opp etter 15 min. Har aldri fått falsk positiv før, men vet det har skjedd andre. Ingen symptomer her forutenom kvalme..hva tror dere? Ville dere ha testet igjen?

Anonymous poster hash: 8ce88...950

post-42-103058_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Gjest Trulte med to små
Skrevet

Den er svak positiv vil jeg si! :)

Skrevet

Ser en strek jeg...

Når jeg testet postivt så kom streken etter tidsfristen og var svak.... samme som denne....jeg er fortsatt gravid med tvillingene mine :-)

Anonymous poster hash: 979a1...80d
Skrevet

Det er en strek der, ja. :)

Skrevet

Hadde ikke tenkt til å teste enda, men skal i bryllup til helgen og tenkte derfor det var greit å sjekke. Tør nesten ikke håpe..skulle starte opp 6 pp denne mnd og var 2 dager for sen forrige mnd også, men da med blendahvit test og mensen dukket opp samme dag som jeg fikk negativt resultat! Tenkte derfor at denne skulle dukke opp nå da..så jeg slapp mens til helgen....veldig skeptisk og spent nå! Men streken har en svak farge slik jeg kan se, men vil gjerne høre med testomanerne ;) HI

Skrevet

Hadde ikke stolt på den hvis den kom etter 15 minutter. Ta heller en test på torsdag f.eks. Lykke til

Anonymous poster hash: 68421...731

Skrevet

Hadde ikke stolt på den, fikk sånn test selv, og det ser ut som en doc morris, var den jeg tok, og mensen kom. Prøv igjen om noen dager ;)

Anonymous poster hash: 15fe7...0e0

Skrevet

Det jeg tenker også, teste på nytt. Men hvis det skulle være en skyggestrek så hadde jeg slått meg til ro med at den var negativ :)

Skrevet

Ja, det er en doc!! Er de tvilsomme altså? Dritt å drøye helt til torsdag med å teste igjen altså, tror dere ikke det vil slå ut nå evt? Iallefall hvis denne skulle ha vært positiv?

Skrevet

Hadde absolutt ikke stolt på en så usynlig strek etter 15 min.

Test igjen om en uke?

Anonymous poster hash: e2a44...97b

Skrevet

Jeg ser den godt altså, er ikke sånn at jeg må vri og vende..men skjønner hva du mener! Kan ikke drøye en uke, blir litt vin og sånt til helga da..så vil egentlig vite :) tenkte kanskje noen andre hadde erfaringer og hadde testet på nytt med andre merker etterpå?

Skrevet

Kjøp et par forskjellige tester til, og prøv de i dag eller i morgen, da finner du fort ut om det stemmer eller ikke. Jeg ser en strek jeg, fikk like svak på mine første tester husker jeg, har ei lita jente nå :) Lykke til, krysser fingrene for at den er positiv på ordentlig :)

Anonymous poster hash: 0254e...c64

Skrevet

Ja, det er en doc!! Er de tvilsomme altså? Dritt å drøye helt til torsdag med å teste igjen altså, tror dere ikke det vil slå ut nå evt? Iallefall hvis denne skulle ha vært positiv? Anonymous poster hash: 8ce88...950

Ja, for meg så. Ta en CB digital :)

Anonymous poster hash: 15fe7...0e0

Skrevet

På begge mine testet jeg først med billigtester. På første viste den negativ på en to første testene. Tok en clearblue digital noen dager etterpå og den viste positiv. Med andre hadde jeg en supersvak strek. Da jeg testet med clearblue dagen etter, viste den positiv :-)

Anonymous poster hash: 97119...0eb

Skrevet

Ta en cb. Syns den streken var VELDIG svak. 

Anonymous poster hash: 35d67...9e9
Skrevet

Slik var min positive test også. Kjøpte ClearBlue dagen etterpå, den digitale.

Anonymous poster hash: 8a7d7...f09
Skrevet

Vent om 2 dager med CB sin. Strek er ein strek.

Anonymous poster hash: e987e...205

Skrevet

Ser ut som en strek. Men hvorfor ikke kjøpe en CB digital med en gang? Spares for masse hodebry og tolking av streker.

Anonymous poster hash: 0ca4d...537

Skrevet (endret)

Ser ut som en strek. Men hvorfor ikke kjøpe en CB digital med en gang? Spares for masse hodebry og tolking av streker.

Anonymous poster hash: 0ca4d...537

Fordi en digil gir ikke et "kanskje gravid" svar. Den er ikke like sensitiv som strek-testene.

Og alle prøvere ønsker jo å være gravide, og da er det mye morsommere å ha en test å se at det kaaaaanskje er en strek der, enn å bare få "ikke gravid" - når man tester 1-2 dager før man egentlig skal :P

Endret av Bustetroll
Skrevet

Har hørt at den digitale trenger mer hcg for å slå ut, og med denne eventuelle svake streken så vil jeg regne med å få negativt resultat uansett. Har uansett kjøpt to vanlige + en digital nå, så skal jeg teste med en vanlig på morgenurin i morgen :)

Skrevet

Lykke til! :) Hold oss oppdatert ;)

Anonymous poster hash: 0254e...c64

Skrevet

ta en ny i morgen med morgen urin!    

Anonymous poster hash: 1e8ca...9e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...