Gå til innhold

Bra HCG stigning, men avtagende symptomer

Anbefalte innlegg

Klarer ikke la være å bekymre meg jeg...

Tok to HCG prøver i forrige uke og der var det veldig bra stigning. 294 på RD 12 og 935 på RD 14. Men i helgen avtok symptomene og blir jo litt stressa av det... Er nå 4+6. Noen andre som har opplevd dette?

Vil ikke ta flere blodprøver for jeg blir så super stressa av å vente på resultatet at jeg ikke orker det... Skal jo på tidlig ultralyd om ca 2 uker så nå må jeg bare smøre meg med tolmodighet!

Fortsetter under...

Hvilke symptomer er det som avtar?

Går du på hormoner enda?

Jeg tenker at de symptomene du har /har hatt kanskje kan være bivirkninger av hormonene... Graviditetshormonene merkes ofte ikke før i uke 5-6-7...

Snakker av egen erfaring + fakta om grav.sympt.

Jeg husker spesielt i min første graviditet følte jeg meg trøtt fra testdagen og utover. Da jeg kom til uke 6 skjønte jeg at den trøttheten jeg hadde kjent var bivirkning av Crinone , for da kom den skikkelige trøttheten, som ikke kunne måle seg med noe annet.

Bare noen tanker.

Tusen takk for svar Nurse77 :)

Jeg går på medisiner fortsatt, Crinone og Progynova. Det er mensmurringer, prikking i brystene og trøttheten som har avtatt.

Føler meg i grunn litt roligere nå altså, etter noen svar her og en samtale med en god venninne ;)

Jeg får jo ikke gjort noe uansett. Blir bare litt tullete av dette. Er jo så vant med dårlige nyheter hele tiden så tør vel bare ikke helt tro at dette skal gå bra... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...