Fire gullunger(">) Skrevet 14. oktober 2013 #1 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg har fire barn som jeg hvert år lager kalender til. Nå sliter jeg med å finne gaver til den. Jeg vil jo ikke ruinere meg heller Har du tips til fine nettsider hvor man kan handle? Jeg vil handle flere ting på samme plass, ikke en ting her og en der. Jeg er ute etter billige småsaker og litt fornuftige ting. Bruker å putte inni litt sokker, truser, tannbørste, såpe o.l. Helst norske nettsteder
Fire gullunger(">) Skrevet 14. oktober 2013 Forfatter #2 Skrevet 14. oktober 2013 Glemte å si at alderen på barna mine er fra 0-10 år!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #3 Skrevet 14. oktober 2013 Sjekk ut sticky-tråden som ligger øverst i forumet her. Ellers er det lurt å oppgi alder og kjønn på disse barna om du vil ha noen brukendes råd. Anonymous poster hash: a190a...831
Fire gullunger(">) Skrevet 14. oktober 2013 Forfatter #4 Skrevet 14. oktober 2013 jenter på 11 mnd, 6 år og 10 år
Soon to be mum Skrevet 14. oktober 2013 #5 Skrevet 14. oktober 2013 Hvis seksåringen liker Lego fremdeles kan du jo kjøpe en pakke av det å dele opp i flere gaver. Ellers: morsomme viskelær og blyanter til skolen. Jeg elsket tegnesaker, perler, glansbilder og papirdukker da jeg var på den alderen. Tiåringen er litt tricky. Noen er veldig tween i den alderen, andre er mer barnslig fremdeles. Hva med div jålesaker som hårpynt, ringer, neglelakk, lipgloss osv. Man går mye fint for en rimelig penge på feks Glitter. 11 måneder: kjøpe en pakke duplo og dele opp? Ellers litt godteri i helgene og slikt.
Fire gullunger(">) Skrevet 14. oktober 2013 Forfatter #6 Skrevet 14. oktober 2013 Vil ikke bruke e-bay, synes det er pes å bestille fra flere plasser
Soon to be mum Skrevet 14. oktober 2013 #7 Skrevet 14. oktober 2013 Tok et enkelt søk på nett og fant denne siden http://www.helti100.no/topp/kalendergaver.html# Aner ikke noe om den dog
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #8 Skrevet 14. oktober 2013 3 for 2 på alle varer hos Notabene denne uken, der har de jo klistremerker, fargeblyanter, viskelær osv Ellers ville jeg tatt turen til nærmeste Søstrene Grene og Tgr butikk, der har de allverdens småting til en grei pris. Anonymous poster hash: 864e3...c54
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #9 Skrevet 14. oktober 2013 Søstrene grene:-) Samboeren min skal få kalender i år... 24 forskjellige ølsorter:-) Anonymous poster hash: 7d699...e2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå