Gå til innhold

Er 4500- dyrt i forsikringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Ble litt inspirert av tråden av hun som hadde mye gjeld. Vi har 4500,- i forsikring og det dekker da: innbo (LO favør), husforskring med garasje, 2 bilforsinkringer, reiseforsikring for hele familien, og 2 barneforsikringer (149,-)

Er dette dyrt?

Hi

Anonymous poster hash: 9e1e7...f28

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det synes jeg var billig. Jeg fulgte ikke med i timen da jeg hadde husforsikringen hos dnb, plutselig hadde de trekt meg 8700 i året, KUN for bolig!! 

Anonymous poster hash: bfd1b...dc0
Skrevet

I året? Nei, det hørtes bra ut! Men i grunn nesten litt for bra.. Sjekk at du faktisk er dekket for noe som helst!2 biler til den prisen høres utopisk ut :) 

Anonymous poster hash: 2d7e7...233
Skrevet

Har hørt innbo til lo dekker veldig lite. Ikke kan dere ha full kasko på bilene til den prisen for alt. Og veldig dårlig barneforsikring.

Anonymous poster hash: 00a86...677

Skrevet

Noe er veldig feil, hvor mange ganger i året betaler du den summen?

Skrevet

Enig, noe er feil! Det kan iallefall ikke være en gang i året du betaler dette!!!

Anonymous poster hash: 06dad...749
Skrevet

Hvis det er alt du betaler i året så kan det neppe stemme. Kan ikke sammenligne med oss siden vi har gård, men vi betaler rundt 30 000 i året.. Sååå mye billigere er det vel ikke for dere heller..

Anonymous poster hash: 52139...d0d
Skrevet

Skjønner ikke hvor dere får det fra at hi betaler kun en gang i året? Sier seg jo selv at det er månedlige priser! 

Anonymous poster hash: b5c33...51c
Skrevet

Det hørtes veldig billig ut, dersom det er i året. Vi har reiseforsikring, bilforsikring og innboforsikring og betaler ca 9.000 i året.

Anonymous poster hash: 0424d...67a

Skrevet

Vi har 2 personforsikringer (mannen og meg), husforsikring, 3 barneforsikringer (3035 pr barn) , 1 bil og reiseforsikring. Totalt 1850 pr mnd. Også har vi innbo i handel og kontor og 2 pensjonsforsikringer som betales 4 ganger i året på 2000 kr pr trekk.

Anonymous poster hash: 91b4c...85a

Skrevet

Billig dersom dere betaler den summen årlig (altfor billig, dere kan umulig være dekket for noe som helst!).

Kjempedyrt dersom dere betaler den summen hver måned.

Vi betaler i overkant av 1500 kr måneden og har da 2 barneforsikringer (utvidet ekstraforsikring), 2 livsforsikringer som inkluderer uføreforskring for ganske betydelig beløp ved død elller uføre, 2 biler (riktignok med høy bonus), villaforsikring, innboforsikring og reiseforsikring for hele familien. God avtale som totalkunde.

Anonymous poster hash: f5160...657
Skrevet

Men hvis det er i måneden så er det veldig VELDIG dyrt! Har jobbet med forsikring i snart 20 år, og du må ha veldig spesielle biler, lav bonus, ubegrenset kjørelengde eller annet for å få det så dyrt.

Skrevet

Vi betaler ca 1700 i mnd.

Husforsikring 

Innbo (2 mill) (stor rabatt på den gjennom fagorganisajon)

Reiseforsikring

Bil (full kasko)

Forsikring 4 barn

Personforsikring på meg og mannen

Anonymous poster hash: 6ef4c...822
Skrevet

Hvis det er i året så høres det usannsynlig ut. Er det i mnd kommer det an på flere ting.

Anonymous poster hash: f8c08...aba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...