Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #1 Del Skrevet 14. oktober 2013 har en liten tass som aker seg oppover i senga om natten. jeg har begynt å legge han helt neders i sengeenden, men han kommer seg oppover etterhvert uansett. han har frem til nå sovet 12 timer i strekk om natten. nå kan han bråvåkne og hylskrike på grunn av at han ligger ekkelt. Han ligger på en måte i en slags bue, slik at halsen buler ut. vanskelig å forklare, men han forstetter å stange hodet når han har kommet til kanten, og da blir det en merkelig og ubehagelig stilling.. noen som har vært borti dette før? Anonymous poster hash: c905a...d1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
☆☆☆ Skrevet 14. oktober 2013 #2 Del Skrevet 14. oktober 2013 Vår gjorde også det, hugsar ikkje kor tid det slutta. Men ho våkna ikkje av det, vi fann ho berre i det som må beskrivast som ei unaturlig stilling om morgonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #3 Del Skrevet 14. oktober 2013 mye rart de gjør de små jeg er nesten litt glad for at han våkner, for akkurat den stillingen han havner i ser nesten litt farlig ut. Det blir en skikkelig "knekk" på halsen, han ligger motsatt av en fosterstilling,. men vet ikke hva jeg skal gjøre for å unngå det.. Kanskje jeg skal bygge opp hodeenden, så han ligger i en oppoverbakke. Anonymous poster hash: 1c225...73a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2010 Mammaen Skrevet 14. oktober 2013 #4 Del Skrevet 14. oktober 2013 Prøv en nattpose, da blir bevegeligheten mye mindre (ikke binde fast ungen altså). Storebror i hus var en turbo og han holdt seg rolig i sengen med nattpose (+holdt seg varm om natten som er den viktigste grunnen til å bruke den). Etterhvert blir det også en fordel når man unngår at barnet får reist seg opp i sengen, og etter det blir det også vanskelig å klatre over sprinkelsengen. Mange fordeler med en enkel pose altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #5 Del Skrevet 14. oktober 2013 Det har jeg aldri hørt om før! Det virket lurt! takk Anonymous poster hash: 1c225...73a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2010 Mammaen Skrevet 14. oktober 2013 #6 Del Skrevet 14. oktober 2013 De har greie og rimelige på IKEA, eller så har de også på barnebutikker (men de koster gjerne litt mer). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #7 Del Skrevet 14. oktober 2013 okei:) Anonymous poster hash: 1c225...73a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #8 Del Skrevet 14. oktober 2013 Hev senga litt i ene enden så "sklir" barnet litt ned igjen Anonymous poster hash: 81d17...460 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #9 Del Skrevet 14. oktober 2013 ja nå har han lagt seg, kan prøve det i morgen. Anonymous poster hash: 1c225...73a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå