Gå til innhold

"aker" seg opp om natta

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

har en liten tass som aker seg oppover i senga om natten. jeg har begynt å legge han helt neders i sengeenden, men han kommer seg oppover etterhvert uansett. han har frem til nå sovet 12 timer i strekk om natten. nå kan han bråvåkne og hylskrike på grunn av at han ligger ekkelt. Han ligger på en måte i en slags bue, slik at halsen buler ut. vanskelig å forklare, men han forstetter å stange hodet når han har kommet til kanten, og da blir det en merkelig og ubehagelig stilling.. noen som har vært borti dette før?  

Anonymous poster hash: c905a...d1a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vår gjorde også det, hugsar ikkje kor tid det slutta. Men ho våkna ikkje av det, vi fann ho berre i det som må beskrivast som ei unaturlig stilling om morgonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mye rart de gjør de små:) jeg er nesten litt glad for at han våkner, for akkurat den stillingen han havner i ser nesten litt farlig ut. Det blir en skikkelig "knekk" på halsen, han ligger motsatt av en fosterstilling,. men vet ikke hva jeg skal gjøre for å unngå det.. Kanskje jeg skal bygge opp hodeenden, så han ligger i en oppoverbakke. 

Anonymous poster hash: 1c225...73a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv en nattpose, da blir bevegeligheten mye mindre (ikke binde fast ungen altså). Storebror i hus var en turbo og han holdt seg rolig i sengen med nattpose (+holdt seg varm om natten som er den viktigste grunnen til å bruke den). Etterhvert blir det også en fordel når man unngår at barnet får reist seg opp i sengen, og etter det blir det også vanskelig å klatre over sprinkelsengen. Mange fordeler med en enkel pose altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...