Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #1 Del Skrevet 14. oktober 2013 Lille nurket som ellers er så utrolig stille og rolig ila dagen, driver å kaver og veiver noe voldsomt med spesielt armene på kvelden! Han er jo stuuuptrøtt men virker som holder seg selv våken med denne kavingen som etter kort tid resulterer i hylgrin... Er dette vanlig?? Det ender med at vi pakker inn mini som en taco-wrap i teppet(ala Harvey Carp sin reiving) slik at han ikke klarer å veive med armene og da roer han seg ned med en gang.. Men skal det være nødvendig å måtte gjøre dette ?? Er det noen som har gode tips for rutine/legging på en så liten baby? Eller går det seg til? Og hvor farlig er det å la ham ligge å grine litt sånn på natta når han begynner med dette?(tenker da fordi han roer deg og sovner raskt i armene mine når jeg tar han opp ) Er veldig takknemlig for råd og tips!!! Anonymous poster hash: 69b10...36a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linda_S Skrevet 14. oktober 2013 #2 Del Skrevet 14. oktober 2013 Da min var så liten som tre uker var jeg glad bare hun sovnet, jeg. Veldig urolig var hun. Så rutiner og slikt begynte vi ikke med før hun var ca 3 måneder. Før den tid bar, bysset og vugget jeg/vi henne i søvn for det var det som roet henne. Og hun sov på oss i begynnelsen. Synes det var vanskelig med søvn på den tiden! Når babyen var våken halve natta fikk jeg jo selv litt lite søvn. Men masse nærhet hjalp datteren min til å roe seg. Og for min del måtte jeg jo bare godta at jeg ikke lenger var min egen herre når det kom til søvn;) I alle fall for en periode! Har ikke latt henne ligge og gråte - jeg er rimelig kjapp med å plukke henne opp i så tilfelle. Spesielt ikke da hun var så liten. Hun gråt jo masse på natta, men da mens jeg eller pappaen trøstet henne:-) Ta tiden til hjelp, for det blir roligere:) Og mitt eneste tips når det gjelder søvn er å gjøre det som funker og som du synes er greit. Her var det leeenge mye nærhet som gjorde susen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Angelica:) Skrevet 14. oktober 2013 #3 Del Skrevet 14. oktober 2013 Vi pakket inn mini til han var 11 uker vi. Fungerte kjempefint Han likte det faktisk, og sov som en stein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå