Gå til innhold

ang. otrivin i svangerskapet

Anbefalte innlegg

Skrevet

D må nå vel være bedre med en sparsom dæsj til dagen, enn å hele tiden gå med mangel på skikkelig oksygentilførsel? Hva tenker/tror dere?

Anonymous poster hash: 43906...ace

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke, men tenker at hvis du er så tett at du ikke får skikkelig oksygentilførsel kan det kanskje være lurt med en tur til legen? I mellomtiden kan du jo prøve å puste med munnen?

God bedring!

Anonymous poster hash: d8cda...ecd
Skrevet

Jeg ble sylte forkjøla da jeg var ca.4 mnd.

Ringte jordmor og fastlegen min og fikk beskjed om at det ikke var farlig.

God bedring!

Anonymous poster hash: 7b509...b83

Skrevet

Har brukt det daglig gjennom begge mine svangerskap og det gikk fint:-) det er det eneste som funka for min potte tette nese. Det er jo lokaltvirkende på slimhinnene og da tenker jeg at siden nesa og musa er på hver sin ende på kroppen så går det bra:-D

Hadde jeg ikke kunne tatt otrivin kunne jeg lagt meg å dævva.

Skrevet

Fikk beskjed av lege og jordmor at det ikke var farlig. Jeg måtte bruke det opptil flere ganger daglig for jeg var tett gjennom hele svangerskapet og ingenting annet funka. Jeg var faktisk så tett at etter en stund etter det tetta seg merka jeg at jeg fikk småpanikk for det var så tett :P

Skrevet

Jeg brukte det gjennom hele slutten av forrige svangerskap. Måtte, ellers fikk jeg ikke puste! Det er ikke farlig!

Skrevet

Brukte det flere ganger om dagen i slutten av siste svangerskap. Går helt fint :)

Skrevet

Har kronisk bihulebetennelse, så jeg bruker både otrivin og til tider stereoidespray.

Både fastlege og ønh-spesialist sier at det har så lokal en virkning at det ikke har noe å si for barnet, du kan bli avhengig, men for barnet er det ikke farlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...