Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #1 Skrevet 13. oktober 2013 D må nå vel være bedre med en sparsom dæsj til dagen, enn å hele tiden gå med mangel på skikkelig oksygentilførsel? Hva tenker/tror dere? Anonymous poster hash: 43906...ace
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #2 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg vet ikke, men tenker at hvis du er så tett at du ikke får skikkelig oksygentilførsel kan det kanskje være lurt med en tur til legen? I mellomtiden kan du jo prøve å puste med munnen? God bedring! Anonymous poster hash: d8cda...ecd
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #3 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg ble sylte forkjøla da jeg var ca.4 mnd. Ringte jordmor og fastlegen min og fikk beskjed om at det ikke var farlig. God bedring! Anonymous poster hash: 7b509...b83
BellaSuz Skrevet 13. oktober 2013 #4 Skrevet 13. oktober 2013 Har brukt det daglig gjennom begge mine svangerskap og det gikk fint:-) det er det eneste som funka for min potte tette nese. Det er jo lokaltvirkende på slimhinnene og da tenker jeg at siden nesa og musa er på hver sin ende på kroppen så går det bra:-D Hadde jeg ikke kunne tatt otrivin kunne jeg lagt meg å dævva.
Gjest cd0da Skrevet 14. oktober 2013 #5 Skrevet 14. oktober 2013 Fikk beskjed av lege og jordmor at det ikke var farlig. Jeg måtte bruke det opptil flere ganger daglig for jeg var tett gjennom hele svangerskapet og ingenting annet funka. Jeg var faktisk så tett at etter en stund etter det tetta seg merka jeg at jeg fikk småpanikk for det var så tett
Isola&Lille+julegave Skrevet 14. oktober 2013 #6 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg brukte det gjennom hele slutten av forrige svangerskap. Måtte, ellers fikk jeg ikke puste! Det er ikke farlig!
Major HotLips Houlihan Skrevet 14. oktober 2013 #7 Skrevet 14. oktober 2013 Brukte det flere ganger om dagen i slutten av siste svangerskap. Går helt fint
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 14. oktober 2013 #8 Skrevet 14. oktober 2013 Har kronisk bihulebetennelse, så jeg bruker både otrivin og til tider stereoidespray. Både fastlege og ønh-spesialist sier at det har så lokal en virkning at det ikke har noe å si for barnet, du kan bli avhengig, men for barnet er det ikke farlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå