HoneyBooBoo Skrevet 13. oktober 2013 #1 Del Skrevet 13. oktober 2013 Damer, jeg trenger hjelp! Jeg har siden høsten 2011 hatt kobberspiral. Helt fra begynnelsen har mensen vært nøyaktig nesten på timen, med en syklus på 26 dager. Denne måneden har den ikke kommet. Ikm var 10. oktober, så er jo ikke langt over enda, men nok til at jeg begynner å lure, spesielt siden jeg alltid er presis.. 10. oktober, dagen for IKM, trodde jeg at jeg mensen kom. Jeg hadde murringer, og svak lyserosa utflod på kvelden. Regnet med jeg kom til å våkne opp til et blodbad dagen etter. Det skjedde aldri. Istedenfor har jeg bare gått rundt med mensmurringer til og fra siden det. Har flere ganger trodd at mensen kom, men har bare hatt masse "melkeaktig" utflod, så mye at jeg har måtte bruke truseinnlegg. Har ellers ikke veldig mye symptomer. Er trøtt, men ikke mer enn vanlig. Er "hard i magen", har ømme brystvorter, og blir fort svimmel. Synet kan bli litt ufokusert innimellom, vet ikke om det er et tegn eller om jeg bare begynner å se dårlig I tillegg til mye utflod, som jeg skrev. Har tatt to negative billigtester bestilt fra ebay, men vet ikke hvor mye jeg stoler på dem. Kan jo også legge til at jeg ikke fikk negativ test før uke 7+3 ved forrige graviditet. Herregud, er det virkelig mulig at jeg kan være gravid mens jeg har kobberspiral? Hva hadde dere tenkt hvis dere var meg? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144088339-gravid-p%C3%A5-kobberspiral-s/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #2 Del Skrevet 14. oktober 2013 Kjøp CB digital Anonymous poster hash: 78e60...a74 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144088339-gravid-p%C3%A5-kobberspiral-s/#findComment-145764425 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå