Gå til innhold

eit heilt hypotetisk spørsmål

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei damer med habituell abort.

Eg driv dette med 2 hattar på meg, og det er egentleg eit heilt hypotetisk spørsmål. Med den eine hatten er eg ein av dåke; 5 abortar på 3 år. Med,den andre hatten er eg forskar.......og eg forskar på immunsystemet. Eg har prøvd å la vere å blande rollene fordi eg synst det er vanskeleg, men eg har sjølvsagt tenkt at det at vi mistar (noken av oss) kan vere pga at immunsystemet vårt angriper fosteret. Sjølv har eg gått på immundempande denne gangen.....

Uansett; no dumpa det ned i fanget mitt eit spm frå ein av mine kollegaer som ikkje veit om mine abortar ein teori om dette og eit forslag til korleis ein kunne undersøke dette med autoimmunitet og spontanaborter....og spm gjekk ut på korleis ein evt kunne få tak i blod frå denne pasientgruppa.....eller om vi visste nokon som hadde samla inn blod frå slike kvinner.

Mitt spm.no :

1. Kva hadde dåke synst om ein rekrutterte kvinner frå dette mediet?

2. Er det noken av dåke som er med på forsking på habituell abort i norge? Evt kor?

Eg postar dette som anonym fordi eg er litt redd for mine eigne roller her......men kanskje de veit kven eg er likevel.

Uansett .

- håpar på svar. Sjølv skulle eg ønske det bar meir forsking på dette slik at vi fekk behandling som fungerar

Anonymous poster hash: 1c9c2...055

Fortsetter under...

Hei!

Personlig hadde jeg gjerne bidratt om noe jeg gjorde kunne hjelpe forskning på habituell abort (eller annen forskning, for den saks skyld). Jeg har lest litt om dette med immunforsvaret og habituell abort, og synes det høres veldig interessant ut.

Nå kan ikke jeg svare for andre enn meg selv, men jeg kan virkelig ikke tenke meg at noen på dette forumet ville ha noe imot at det ble spurt om hjelp til forskning her. Det er i alles interesse her å finne ut mer om årsaker og dermed behandling og jeg kan se for meg at de aller fleste her er veldig positive til det.

Jeg støtter Barbarella på dette! I de årene jeg var gjennom 4 Missed abortions var jeg desperat på svar på hvorfor fosteret døde gang på gang. Selv om prøvene jeg gikk gjennom under utredning for habituell abort på Ullevål sykehus i 2010 ikke visste noen funn er jeg ganske overbevist om at jeg mistet pga dårlig blodgjennomstrømning i livmoren og at albyl-E til i uke 34 var rett "medisin" for meg, men dette varierer fra kvinne til kvinne. 

De fleste kvinner i vår situasjon ønsker nok mer forskning og flere svar så jeg ville ha sagt: "Go for it"! 

Heisann!

Jeg ser også veldig positivt på dette og hadde ikke hatt noe i mot å vært med et forskningsprosjekt.

Jeg er også veldig enig at forskning er viet lite plass til dette fagområdet! Det er selvsagt til alles interesse at noen av de ubesvarte spørsmålene kanskje kan besvares.

Svært interessant tema, håper virkelig at det gjøres fremskritt på området! Kjør på!;-)

Selv om jeg kjenner årsaken til våre aborter (genetiske), ville jeg absolutt ha bidratt til at flere får svar på sin habituell abort-diagnose. 

Det tas jo blodprøver under utredning uansett, så forskerne kunne kanskje få tilgang til en forespørsel om blod i sammenheng med denne veiledningssituasjonen/samtale med lege?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...