Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #1 Skrevet 13. oktober 2013 Dere som har hatt dette, hvor lenge/mange ganger var dere på sykehuset for å få væske/næring? Har akkurat vært der 2 døgn, og trodde det skulle gå litt bedre nå, men jeg klarer rett og slett ikke å holde på drikke, alt kommer opp igjen.. Ser jeg på sykehusopphold resten av kvalmeperioden?? Anonymous poster hash: 1c5b1...590
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #2 Skrevet 14. oktober 2013 Er det INGEN som har erfaringer??? Anonymous poster hash: 1c5b1...590
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #3 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg var innlagt en uke med i.v væske og kvalmestillende. Tok postafen en ukes tid etter jeg ble skrevet ut, og klarte på den måten å komme litt tilbake til rytmen med å få i meg mat og drikke. Er en litt ond sirkel føler jeg, fikk ikke i meg mat og ble da så kvalm av å være så sulten at det ble umulig å prøve å spise. Ta postafen hvis du ikke får i deg noe. Lykke til!!!! Anonymous poster hash: 8cd20...e80
Kanutten83 Skrevet 14. oktober 2013 #4 Skrevet 14. oktober 2013 (endret) Dette var med nr 2: Jeg måtte ligge i 5 døgn, 4 med intravenøst.Fikk lov til å dra hjem om jeg lovte å leve som om jeg var på sykehuset. Så her stilte svigermor opp og fikk eldste i barnehagen, hentet de dagene mannen ikke kunne, samt at mannen måtte ta alt hjemme. Måtte ta 1 postafen om morgenen og 1 postafen og 1 phenergan om kvelden. Måtte ta disse kvalmestillende fra uke 12-14, først da ble kvalmen levbar uten medisiner. I uke 16 var den så og si borte. Ble kvalm alt i uke 3, og fra uke 10 ble jeg sengeliggende og skulle egentlig allerede da vært lagt inn på sykehuset. Så var det dette med at graviditet ikke er en sykdom da og man skal presse seg lengst mulig... Legen min var ikke blid da hun fant ut at jeg faktisk var så dårlig at jeg havna på legevakta, og ikke hadde sagt ifra før til hun. Endret 14. oktober 2013 av Kanutten83❤♂07+ ♂10+♀13❤
♥Nemi♥ Skrevet 14. oktober 2013 #5 Skrevet 14. oktober 2013 Hei, kjære deg! Vi har en kjempefin, anonym gruppe på facebook. Der er mange veldig aktive med råd ang. medisiner, leger og krav. Og man støtter hverandre. Siden heter Hyperemesis Norge :-)
Gulljnta Skrevet 14. oktober 2013 #6 Skrevet 14. oktober 2013 Har du fått zofran? Det var det eneste som gav meg noen bedre dager.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #7 Skrevet 14. oktober 2013 Takk for svar, det setter jeg stor pris på Skal høre om jeg kan få postafen, er det reseptfritt? Jeg er alene med datteren min alle dager unntatt helgene, og har ingen som har mulighet til å avlaste meg, jeg føler meg som verdens verste mor når jeg nesten ikke klarer å ta vare på jenta mu.. Men har mannen min rett på sykemelding for å hjelpe meg hjemme? Anonymous poster hash: 1c5b1...590
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå