Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #1 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg fikk akkurat fjernet spiralen, og kom aldring riktig igang med fast mens syklus. Noen som vet hvor pålitelige de testene som skal gi en indikasjon på hvor langt man er på vei er? Jeg har rett og slett ingenting å gå etter, utenom en positiv test:) Anonymous poster hash: 38fb5...287
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #2 Skrevet 13. oktober 2013 Er nok lurt å ordne time til ultralyd for deg da Anonymous poster hash: 7686d...50a
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #3 Skrevet 13. oktober 2013 Ja, må nok vente en stund jeg da:) blir nesten litt flaut sist kom jeg med nøyaktig dato:) Anonymous poster hash: 38fb5...287
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #4 Skrevet 13. oktober 2013 Men siden du akkurat tok ut spiralen, kan du jo ikke vær kommet veldig lagt? Hvis du ser tilbake fra da.. Anonymous poster hash: 10151...a20
Liada Skrevet 13. oktober 2013 #5 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg vet egentlig ikke når jeg ble gravid. Legen regner menstermin, men jeg tror jeg kjente eggløsning 1,5 uke etter det mensterminen sier. Jeg er 11+4 i forhold til menstermin, men jeg tror jeg egentlig er 9+6 i dag. Kontroller kommer etter menstermin, og kommer nok ikke til å finne ut hvor langt jeg egentlig er på vei før ordinær ultralyd!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #6 Skrevet 14. oktober 2013 Nei, men det er da helt normalt å ikke få en god nok "termin" før ordinær ultralyd. Denne blir korrigert da, inntil da får du gå etter legens termin. Er jo ikke "hastverk" før mot slutten av svangerskapet uansett Og husk at den ordinære ultralyden taes for å måle fosterets størrelse der og da og du kan dermed få en helt annen termin enn begge de du allerede har Anonymous poster hash: 14caa...776
_førstenurket Skrevet 14. oktober 2013 #7 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg vet egentlig ikke når jeg ble gravid. Legen regner menstermin, men jeg tror jeg kjente eggløsning 1,5 uke etter det mensterminen sier. Jeg er 11+4 i forhold til menstermin, men jeg tror jeg egentlig er 9+6 i dag. Kontroller kommer etter menstermin, og kommer nok ikke til å finne ut hvor langt jeg egentlig er på vei før ordinær ultralyd! Kan det være at du kjente at egget festet seg?
Liada Skrevet 14. oktober 2013 #8 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg vet egentlig ikke når jeg ble gravid. Legen regner menstermin, men jeg tror jeg kjente eggløsning 1,5 uke etter det mensterminen sier. Jeg er 11+4 i forhold til menstermin, men jeg tror jeg egentlig er 9+6 i dag. Kontroller kommer etter menstermin, og kommer nok ikke til å finne ut hvor langt jeg egentlig er på vei før ordinær ultralyd! Kan det være at du kjente at egget festet seg? Vet ikke sikkert. Jeg kjente i allefall et slags stikk i venstre side, og det gjorde jeg syklusen før også. Og i syklussen før kom mens beint 14 dager etterpå. Jeg noterte det ned og husker derfor hvordan smerten var og når den var. Men for meg er det ingen stress. Jeg går etter menstermin til jeg får noe annet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå