Gå til innhold

Tror jeg er gravid :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg burde vært glad nå, men klarer det bare ikke. Vi har 2 fra før på 3 år og 10 mnd og jeg var veldig ferdig med barn, men nå virker det altså som vi skal ha en til...... Lille frøkna begynte å sove rundt sist uke og jeg skal begynne på jobb. Er så sliten.

Vet ikke hva jeg vil med dette, men måtte lufte litt.

Anonymous poster hash: 1fbc6...77b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender deg en klem :)

Anonymous poster hash: ee86f...eb3

Skrevet

Ta abort? Jeg var i samme situajson og gjorde det, har ikke angret

Anonymous poster hash: 68b7b...daf
Skrevet

Klarer ikke tanken på abort. Det blir helt feil for meg, selv om jeg respekterer andre som gjør det.

Anonymous poster hash: 1fbc6...77b

Skrevet

Man klarer det utroligste. Jeg kjenner noen som fikk tre barn på tre år, på prevensjon. Sterilisering like etterpå. ;) Det er tungt, men det er jo mulig. Det er absolutt mye positivt med det også. All gleden og herligheten på nytt igjen. Deres største blir jo straks en liten hjelper, og den mellomste sover snart så søtt som bare det hver natt. Og dette kan jo være en sovebaby? :)

Skrevet

Var akkurat i samme situasjon som deg for snart 9 mnd siden. Mente også at abort var noe jeg ikke hadde klart og valgte derfor å beholde. Blir sikkert greit når ungen kommer,men jeg tenker ofte at jeg var en idiot som ikke tok abort, for egen og hele familiens del. Klarer enda ikke glede meg, og synes det hele er trist og vanskelig.

Jeg er veldig klar over hva jeg burde valgt!

Anonymous poster hash: 14bdb...3cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...