Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #1 Skrevet 13. oktober 2013 Tok tatovering på tirsdag, og nå tror jeg kanskje en liten del av den har blitt infisert. Jeg har fulgt retningslinjene for stell (har tatt flere tidligere), den gjør ikke vondt lengre, og nesten all skorpen har falt av. Dessverre gjør en liten del av den vondt, og der ser ut til at huden "går innover" der det gjør vondt. Jeg tror det har blitt sår der, og har tatt på pyriseptsalve. Er det noe annet man kan gjøre for at infeksjonen skal forsvinne? Jeg skal ringe studioet imorgen, men håper noen her har erfaring. Anonymous poster hash: f8dc0...99d
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #2 Skrevet 13. oktober 2013 Noe sånn? Anonymous poster hash: e1ca9...582
frk Nilsen Skrevet 13. oktober 2013 #3 Skrevet 13. oktober 2013 (endret) Nå har jeg ingen tattiser selv, men dette ser ikke bra ut! Håper ikke din ser som bildet HI Endret 13. oktober 2013 av frk Nilsen
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #4 Skrevet 13. oktober 2013 Så lenge det væsker, må du fortsette å vaske med medisinsk grønnsåpe, og ikke under noen omstendigheter begynn å smøre på det området.Pyriseptvann på sprayflaske er en fin ting Anonymous poster hash: c56e6...7a6
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #5 Skrevet 13. oktober 2013 Neinei, absolutt ikke sånn som på bildet. Det er bare en del av tatoveringen som ser ut som sår på en måte. Vanskelig å forklare. Den er på en måte ruglete, og det ser ut som huden er skrapet bort. Det svir, men ser ikke betent ut. Det er ikke rødt rundt, og ikke hovent. Har ikke vært slik som nå før, så jeg har smurt med bepanthen slik jeg pleier flere ganger hver dag. Nå har jeg som sagt prøvd å smøre med pyriseptsalve, og det hjalp litt på sårheten hvertfall. Tatoveringen væsker ikke, og medisinsk grønnsåpe har jeg ikke. Anonymous poster hash: f8dc0...99d
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #6 Skrevet 13. oktober 2013 #5 er HI. Anonymous poster hash: f8dc0...99d
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #7 Skrevet 13. oktober 2013 Er ikke bare det at det er ømt da? Tok flere tatoveringer i sommer og noen steder på dem var ømmere enn andre. Anonymous poster hash: cf861...835
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #8 Skrevet 13. oktober 2013 Er ikke bare det at det er ømt da? Tok flere tatoveringer i sommer og noen steder på dem var ømmere enn andre. Anonymous poster hash: cf861...835 Det var det jeg trodde i starten, men nå ser jeg tydelig at det er en søkk ned i huden nedover hele delen der det er vondt. Slik er det ikke på resten av tatoveringen. Der er huden hel og fin. HI. Anonymous poster hash: f8dc0...99d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå