Gå til innhold

Foreldrepenger

Anbefalte innlegg

Gjest flykræsj
Skrevet

Jeg sitter med søknad til NAV nå, litt seint ute som vanlig... Ifht dokumentasjon på termindato. Kan man sende kopi av helsekort, eller må det være et eget skriv? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eget skriv fra lege eller jm

Anonymous poster hash: 9c426...5a9

Skrevet

Jepp, må ha egen terminbekreftelse signert av lege eller jordmor :)

Gjest flykræsj
Skrevet

Takk for svar :) Da må jeg ringe og skaffe det i morra. Jeg er egentlig veldig seint ute, har liksom glemt hele greiene...

Skrevet

Leverte min for noen dager siden.. Er i uke 33.. Satser på at det går fort i boks

Anonymous poster hash: 9c426...5a9

Skrevet

Takk for svar :) Da må jeg ringe og skaffe det i morra. Jeg er egentlig veldig seint ute, har liksom glemt hele greiene...

Det går nok i orden :) de anbefaler å søke 6 uker før du skal ut i permisjon...Der varierer litt fra kontor til kontor... På mitt lokalkontor har de 4 uker behandlingstid så jeg søkte forrige uke :)

Skrevet

Eg la ved kopi av helsekortet, har ikkje fått svaret i posten enda men ringte nav på onsdag og fekk vite at vedtak var fatta og alt var i orden.

Gjest flykræsj
Skrevet

Eg la ved kopi av helsekortet, har ikkje fått svaret i posten enda men ringte nav på onsdag og fekk vite at vedtak var fatta og alt var i orden.

Det burde jo gå greit mtp at termindato står på helsekortet. Likevel, siden jeg er seint ute tør jeg ikke gamble med noe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...