camipe Skrevet 13. oktober 2013 #1 Del Skrevet 13. oktober 2013 Siden fredag kveld har jeg hatt en annerledes følelse i livmor/underlivet enn jeg har hatt hittil. Til nå har jeg hatt murringer som minner om mensmurringer. Nå er det akkurat som om det er bølger med noe smertelignende som kommer og går. (vanskelig å beskrive akkurat hvordan det føles). Virker som om det særlig er hvis jeg er sliten/slapper av på slutten av dagen. Jeg runder akkurat 9 uker nå. Noe som har følt dette? Fredag løftet jeg en del tunge ting. Har googlet, og det virker som at det med å ikke løfte tung hovedsakelig er for at man ikke skal få bekkenløsning eller føde for tidlig. Jeg har ingen blødninger. Kjente ingenting mens jeg løftet (da ville jeg jo ha stoppet). Tenker det kanskje er tilfeldig at dette kom på kvelden etter løftene. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144088279-vondt-i-livmor/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
❤lille stjerne❤ Skrevet 13. oktober 2013 #2 Del Skrevet 13. oktober 2013 Jeg har også hatt noen rare smerter i det siste som jeg ikke kan huske at jeg opplevde ved første svangerskap (6 år siden). Jeg har siden uke 4 hatt en del murringer, som jeg vet er helt normalt. Jeg har også hatt en del følelse at livmoren vokser og tøyes (det kommer og går). Kjenner igjen den følelsen også, både i ligamentene i lyskene og den litt sprengende følelsen som i blant kommer i livmoren. Men de siste 2 ukene har jeg i blant også fått en intens, stikkende smerte som liksom skjærer rett ned i underlivet. Vanskelig å beskrive, men innbiller meg at det er i livmorhalsen eller livmormunnen og kan ikke huske jeg noen gang hadde denne typen smerte ved forrige graviditet. Lurer jo litt på hva dette er og om alt er ok der inne. Litt redd det er et tegn på kort/svak livmormunn eller noe sånt. Er bare i uke 7 jeg da. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144088279-vondt-i-livmor/#findComment-145763369 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå