Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #1 Skrevet 13. oktober 2013 Er det vanlig? Den er veldig øm, over et halvt år siden jeg rotfylte den. Verker litt i den og, hvordan er det mulig uten nerver? Anonymous poster hash: dfb38...2da
Isola&Lille+julegave Skrevet 13. oktober 2013 #2 Skrevet 13. oktober 2013 Høres ut som tannlegen har gjort en dårlig jobb og ikke fått ut alt...
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #3 Skrevet 13. oktober 2013 Man kan aldri garantere et permanent resultat for ei rotfylt tann. Ofte må den trekkes etter hvert. Bestill time til tannlegen, og få tatt en vurdering. Verkingen kan komme fra kjeven og tannkjøttet, ikke nødvendigvis selve tannen. Anonymous poster hash: d6da9...eee
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #4 Skrevet 13. oktober 2013 Mest sannsynlig skyldes smertene infeksjon i benet som omgir tannen. Dette kan skje selv om tannlegen har gjort alt riktig da han rotfylte tannen. Ring og få time til undersøkelse, et røntgenbilde kan muligens avsløre problemet. Hilsen tannlege Anonymous poster hash: 0c992...b14
HvittHus Skrevet 13. oktober 2013 #5 Skrevet 13. oktober 2013 Er det vanlig? Den er veldig øm, over et halvt år siden jeg rotfylte den. Verker litt i den og, hvordan er det mulig uten nerver? Anonymous poster hash: dfb38...2da Da er vi to. Min tann har verket nesten en uke nå, så i morgen ringer jeg tannlegen. Tørr ikke vente lenger siden min er en fortann med krone på, så jeg er litt avhengig av at roten holder seg "frisk" Lykke til med din tann.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #6 Skrevet 13. oktober 2013 Den er rotfylt av en spesialist da det har vært mye styr med tanna. Tok bilde for en uke siden, så ingenting på bildet...:/ Lyst å bare trekke hele tanna. Ibux/Paracet har liten effekt. Stråler ned til kjevebeinet. Den er ikke tyggeøm i stor grad, men vond å ta på....skjønn det den som kan. Er en seksårsjeksel nede i kjeven. HI Anonymous poster hash: dfb38...2da
Anonym bruker... Skrevet 13. oktober 2013 #7 Skrevet 13. oktober 2013 Kan det være at en visdoms tann er på vei opp som presser litt? Var hos tannlegen forrige uke med en rotfylt tann pga helt jævlig smerter rett og slett. Tok bilder,tanna var helt fin men er visst en visdomstann som prøver og komme frem og presser. Og tannlegen min sa at det var den som lagde smertene antageligvis men at det kjentes ut som dt var i en annen tann..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå