Gå til innhold

ang el

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en el test i går som var positivt, men ingen el slim og livmortappen var ganske fast. Tok ny test i dag som var negativ, men livmortappen er myk og åpen. Fikk inn en hel fingertupp. Har åsså masse glassklart slim. Kan det tenkes at el er nå?

Anonymous poster hash: 18e5b...98d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet noe om dette?

Skrevet

Hvis du får negativt nå har egget sluppet allerede. Levedyktig i 24 timer. Mer vet jeg ikke dessverre:-)

Skrevet

Nei, er det rett? Trodde egget ble sluppet 12 til 36 timer etter el var positiv. Testen viser jo at hormoner stiger som gjør at el settes i gang.

Hi, vi har helt likt utgangspunkt. Samme el story. Samme testresultat. Sinnsykt magesmerter nå. Du?

Anonymous poster hash: 72daf...2d7

Skrevet

Av det jeg har lest her betyr negativ at egget har sluppet, men jeg er ikke sikker. Hvor lenge det lever kan sikkert variere:-)

Skrevet

Nei, er det rett? Trodde egget ble sluppet 12 til 36 timer etter el var positiv. Testen viser jo at hormoner stiger som gjør at el settes i gang.

Hi, vi har helt likt utgangspunkt. Samme el story. Samme testresultat. Sinnsykt magesmerter nå. Du?

Anonymous poster hash: 72daf...2d7

Ja. Føles som menssmerter. Kvalm og hodepine.

Skrevet

El kan godt være den dagen testen er negativ igjen. Når testen er positiv er det jo 12-36 timer til positiv test. Dvs. ofte dagen før el.

Skrevet

Aksjer iallfall lagt lørdag og søndag. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...