Gå til innhold

gravid? kanskje? :)

Anbefalte innlegg

For 3uker siden hadde jeg SA, jeg var bare mellom uke 5 og 6 så kroppen ordnet fort opp i det selv! Nå før jeg har fått mensen igjen har eg fått noen symtomer på at jeg kan være gravid igjen, dersom jeg er gravid er det for tidlig å teste, er da bare 3uker eller noe. Og ja det kan godt være at jeg innbiller meg det også. Men uansett....er det muligt å bli så fort gravid igjen? Hvilke symtomer før ikm hadde dere?

Jeg er små kvalm.

Litt svimmel, tung i hode.

Føler brystene er litt større(men det er vell ikke mulig enda?)

Litt ømme bryster har jeg også.

Hm...spennenede ;) håpe håpe :)

Anonymous poster hash: e0948...dfc

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144088250-gravid-kanskje/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Håpe du har rett ;) men tørr ikke helt å håpe, ble så veldig skuffa sist det gikk galt! :( men har de siste dagene hatt en følelse på at jeg er gravid igjen, men muligt det er ønske tenkning! Ska holde dere oppdatert, kjekt at dere svarer :) men etter SA har jeg ikke helt kontroll på når mensen skal komme, men mellom onsdag og lørdag tror jeg....så nesten 1uke til jeg kan teste ;) alt for lenge til!!!

Anonymous poster hash: e0948...dfc

Jeg er av dem som ofte mister i både SA og MA, men har alle ganger blitt gravid igjen direkte etterpå (uten mens imellom) eller kun èn mens imellom! Så at det er mulig er det ingen tvil om :D Aller første gang fant jeg ut at jeg var gravid igjen nøyaktig 4 uker etter en SA i da uke 9.. Og da hadde jeg på forhånd testet negativt 1-2 uker før, i tillegg til at jeg hadde kjent mange symptomer i flere dager i forveien. Husker jeg ble paff da testen etter så kort tid var positiv på ny!! Men så har det skjedd igjen og igjen her, flere ganger rett etterpå eller kun en mens i mellom som sagt, så er ikke så uvanlig nei :) Håper du er gravid igjen. Masse lykke til :D

Anonymous poster hash: 835a0...aa1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...